;
coinex

لیست مشخصات شیائومی ردمی نوت 3 تائید شد

لیست مشخصات شیائومی ردمی نوت 3 تائید شد

روز گذشته، یک تیزر تبلیغاتی تولید شده توسط شیائومی نشان داد که دستگاهی که تصور می شد، نام آن  ردمی نوت 2 پرو اطلاق می شود، درحقیقت به نام ردمی نوت 3 وارد بازار خواهد شد، و فردا زمان رونمایی آن می باشد. همراه با این نام جدید یک لیست به روز شده از رگولاتوری چینی TENAA مشخصات این گوشی هوشمند جدید کمپانی شیائومی را تایید می کند. از قرار معلوم، ردمی نوت 3 در دو نسخه عرضه می شود. یک مدل با رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه بومی و  مدل دیگر با رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی، همراه می باشد.
لیست TENAA همچنین نشان می دهد که یک باتری عظیم 4000 میلی آمپر ساعتی تأمین انرژی این دستگاه را بر عهده خواهد داشت، که با وجود این باتری بزرگ مشخص می شود که چرا مدل جدید تقریبا 5 میلی متر از شیائومی ردمی نوت 2، مدل پیشین خود، ضخیم تر است. ویژگی های باقی مانده شامل یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با زولوشن 1080در 1920 (فول اچ دی)، چیپ ست MT6795 مدیاتک، یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک دوربینجلوی 5 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی و ویدئو چت می باشد.
فردا، شیائومی این دستگاه را در طول رویداد “Grand Finale” رونمایی خواهد کرد. همچنین دستگاه می پد 2 شیائومی را نیز خوایم دید. دیگر دستگاه هایی که قرار است معرفی شوند، احتمالا شامل یک ساعت هوشمند شائومی و دستگاه شائومی می 5 خواهند بود. یک شانس وجود دارد که شیائومی دستگاه “شیائومی می 4” و  “شیائومی ردمی 2” پرو را در ایالات متحده آمریکا معرفی کند، هر دو دستگاه به تازگی توسط FCC گواهی شدند و در نهایت راه شیائومی را به بازار گوشی های هوشمند آمریکا هموار می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر