;
coinex

فن آوری خالکوبی بیومتریک می تواند از گجت های پوشیدنی آینده باشد

فن آوری خالکوبی بیومتریک می تواند از گجت های پوشیدنی آینده باشد
یک شرکت توسعه دهنده، یک تحول جدید در مفهوم تکنولوژی پوشیدنی ایجاد کرد. در واقع این شرکت سنسورها را با رنگ رسانا ترکیب کرد، استادیو Chaotic Moon کار بر روی ” فن آوری خالکوبی” را آغاز کرده است که می تواند به طور کاملا کاربردی، یک آرایش زیبایی بدن را به نمایشگر سلامتی تبدیل کند.
خالکوبی های بیومتریک، بر خلاف ایمپلنت های دیگر پوست، مانند یک خالکوبی موقت اعمال می شوند. آنها قابل جابجایی و همچنین قادر به نظارت بر طیف وسیعی از عوامل، از ضربان قلب گرفته تا درجه حرارت بدن می باشند.
اریک اشنایدر، تکنولوژیست خلاق Chaotic Moon می گوید “این تکنولوژی فراتر از ردیاب تناسب اندام است”. “این چیزی است که شما می توانید یک بار در سال بر روی بدن خود قرار داده که بر همه چیز (موارد بالینی ) به صورت فیزیکی نظارت کند، و آن را برای دکترتان بفرستد، در این حالت با توجه به اطلاعات گزارش شده، اگر مسئله ای وجود داشته باشد، دکتر با شما تماس می گیرد.”
اشنایدر به استفاده از تکنولوژی خالکوبی در بانکداری اشاره می کند، به عقیده ی او می توان از این طریق اطلاعات مالی را متصل به پوست نگه داشت و قاعدتا کمتر از اینکه داخل کیف پول نگه داشته شود، آسیب پذیر خواهد بود.
پژوهشگران عقیده دارند، کاربردهای نظامی، برنامه های کاربردی درمانی و همه نوع فرصت های این چنینی برای ای گجت وجود دارد، آنها می گویند این یک پلت فرم است که اساسا شما را تبدیل به یک “تخته مدار” انسانی می کند.
در حالی که تکنولوژی هنوز در مراحل نمونه اولیه است، امکانات داشتن تقویت سایبورگ مانند بدون نیاز به عمل جراحی، و همچنین قابل جابجایی بودن زمانی که احساس می کنید از شبکه خارج شده، قابلیت های وسیع و هیجان انگیز آن محسوب می شوند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر