;
coinex

یاهو تایید می کند که اگر از ادبلاکر استفاده کنید، دسترسی به ایمیلتان را مسدود می کند

ادبلاکر. یاهو تایید می کند که اگر از ادبلاکر استفاده کنید، دسترسی به ایمیلتان را مسدود می کند

در حالی که به طور کلی یک ادبلاکر در داخل بروزر به منظور جلوگیری از نرم افزارهای مخرب و همچنین آزار کمتر وب سایت های خاص توصیه می شود، یاهو تست یک قابلیت جدید خود را آغاز کرده است که اگر شما از یک آگهی مسدود کننده یا همان اد بلاکر استفاده کنید، این امر می تواند منجر به مسدود شدن حساب یاهو میل تان (Yahoo Mail) گردد.

هفته ی گذشته برخی از کاربران گزارش دادند که دسترسی آنها به صندوق ورودی ایمیل یاهو به دلیل استفاده از یک اد بلاکر بدون هشدار مسدود شده است.

در حالیکه یاهو از این تغییرات خبر نداده و به کاربران هشدار نداده بود، در بیانیه ای در آخر هفته ی منتشر کرد و توضیح داد که او در حال تست یک “تجربه” با برخی از کاربران در ایالات متحده بوده است.

بنا به گفته ی نیویورک تایمز، یاهو در این بیانیه گفته است: “در یاهو ما به طور مستمر در حال توسعه و تست تجارب محصولات جدید هستیم.”

در حالی که این کمپانی نشان نداده است که چه تعداد از کاربران تحت تاثیر این تست قرار گرفته اند، گفت: “این یک تست است و ما برای برخی از کاربران یاهو میل در ایالات متحده آن را اجرا می کنیم.”

یاهو مشخص نکرده است که این تست چه مدت طول می کشد و یا اینکه این قابلیت جدید در نهایت برای همه ی کاربران یاهو میل عرضه می گردد یا خیر!

با این حال نکته ی جالب این است که یاهو در حال تست این “تجربه” برای آن دسته از کاربرانی است که چند ماه قبل از طریق شبکه ی آگهی این شرکت، با حملات مخربی مواجه شدند. اما نکته ی دیگر این است که اگر شما می خواهید به صندوق ورودی یاهو میل خود دسترسی یابید، لازم است که اد-بلاکر خود را خاموش کنید.

.

.

منبع: techradar


عصر تکنولوژی، تکرا 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر