;
coinex

در فصل سوم میلادی ۶۶ درصد از کاربران حرفه ای از ios اپل استفاده می کنند

در فصل سوم میلادی ۶۶ درصد از کاربران حرفه ای از  ios اپل استفاده می کنند

سیستم عامل iOS اپل در 3 ماهه ی سوم امسال موفق شده است 66 درصد مشتریان حرفه ای را به سمت خود جذب کند. این میزان نسبت به 3 ماهه ی دوم سال 2 درصد افزایش پیدا کرده  که به نظر می رسد که دلیل رشد 2 درصدی نسبت به سال گذشته عرضه ی گوشی های آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس در ماه های اخیر بوده است. اما بقیه ی سیستم عامل ها نسبت به گذشته افت کمی داشته اند. سهم اندروید در بین استفاده ی مشتریان حرفه ای با یک درصد کاهش از 32 به 31 تنزل پیدا کرد. ویندوز فون نیز با کاهش یک درصدی، تنها 2 درصد از سهم بازار مشتریان حرفه ای را در اختیار دارد.
دلیل این اختلاف فاحش را می توان به نوعی به تبلت های اپل ارتباط داد. در حوزه ی تبلت، تبلت های اپل با اختصاص 71 درصد از سهم بازار تاثیر بسزایی در ثبت این آمار داشته است. در واقع سهم این تبلت ها نسبت به سه ماهه دوم با رشد 7 درصدی از 64 به 71 درصد رسید. این در حالی است که تبلت های اندرویدی از با کاهش 4 درصدی از 25 به 21 درصد رسیده  و تبلت های ویندوز فون از 11 به 8 کاهش پیدا کرده اند.
با نگاهی به سایر بخش ها ی بازار شاهد این هستیم که iOS در بخش های مشتریان عمومی 83 درصد، در بخش مشتریان ارائه ی خدمات مالی 77 درصد، 68 درصد در بخش بیمه و 77 درصد در حوزه ی آموزش و پرورش کاربرد دارد. در حوزه ی مشتریان فعال در تکنولوژی های سطح بالا 52 درصد و در بخش حمل ونقل 50 درصد را به خود اختصاص داده است.
در حالی که همه ی ارقام و آمار به نظر به نفع آیفون ها و آیپد ها می باشد، روند بلند مدت آن رو به کاهش است. در سال 2012 و زمانی که آیفون 5 عرضه شد پلت فرم اپل 77 درصد از سهم مشتریان فعال را به خود اختصاص داده بود و در زمینه ی تبلت ها نیز 90 درصد را در اختیار داشت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر