;
coinex

ال جی گوشی میان رده ی ال جی Ray را معرفی کرد

ال جی گوشی میان رده ی  ال جی Ray را معرفی کرد

امروز ال جی آخرین گوشی هوشمند خود را با نام ال جی Ray معرفی کرد که از قرار معلوم گوشی میان رده ای خواهد بود. بدنه ی فلزی و رزولوشن بالای دوربین و پردازنده ی 8 هسته ای، برخی مشخصات سخت افزار هایی هستند که به همراه قیمت مناسب با این گوشی همراه خواهند بود.
توضیح مشخصات این گوشی را با ویژگی شاخص آن یعنی دوربین آغاز می کنیم. دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی و ویدیو چت می باشد 8 مگاپیکسلی است که دوربین بسیار خوبی برای این گوشی میان رده محسوب می شود، دوربین عقب آن نیز 13 مگاپیکسلی می باشد. قدرت پردازشی آن توسط تراشه ی MT-6592M مدیا تک و پردازنده 8 هسته ای تامین می شود. این گوشی دو سیم کارته بوده و ظرفیت باتری آن نیز 3000 میلی آمپر ساعتی می باشد. با سیستم عامل اندروید 5.1 لالی پاپ همراه است و به نوعی می توان گفت گزنیشی از ویژگی های پرچمداران سری G گوشی ال جی را در خود دارد. از جمله ی این ویژگی ها می توان به تجهییز این گوشی به باز کردن قفل صفحه Knock و حرکت لنز دوربین اشاره کرد.
اما اگر از معایب آن بخواهیم صحبت کنیم پردازنده تنها با یک گیگابایت رم کار خواهد کرد که به نظر می آید که مقدار رم در نظر گرفته شده مناسب نیست. پردازنده ی گرافیکی این گوشی Mali-400 می باشد که امروز حتی در گوشی های میان رده هم از آن استفاده نمی شود. همچنین تکنولوژی 4G LTE را پشتیبانی نمی کند.
اگر چه ال جی Ray در مجموع مناسب تلقی می شود اما بازار هدف آن جاهایی است که هنوز هم تکنولوژی 3G در آنجا فناوری غالب است. از طرفی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 720p می باشد که مشخصاً وضوح تصویر گوشی های پرچمدار را ندارد.
احتمالاً با قیمتی معادل 232 دلار خواهد داشت و در رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidauthority


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر