;
coinex

ظاهرا انتظار کاربران برای گوشی شیائومی می 5 ارزش داشته است

روز گذشته شیائومی طی همایشی خاص از گوشی ردمی نوت 3 و می پد 2 در چین پرده برداری کرد. غیبت گوشی شیائومی می 5 در سری گوشی های جدید معرفی شده شیائومی موضوعی نبود که از دید رسانه های چینی غافل بماند. مدیر عامل شیائومی اعلام کرد که گوشی می 5 انتظار آمدن این گوشی، ارزشش را داشته و گوشی بسیار بسیار خوبی خواهد بود.
متاسفانه او هیچ گونه جزئیاتی راجع به پرچمدار بعدی شیائومی فاش نکرد. اما راجع به تسریع چرخه ی توسعه شرکت توضیحاتی داد که به این معنی است که مدت زمان بین عرضه ی دو محصول شرکت کم خواهد شد.
اولین باری که اخباری را راجع به شیائومی می 5 شنیده شد که در واقع از آن به عنوان جانشین شیائومی می 4 یاد می شود، در اواخر سال 2014 بود. در آن زمان شایعه شده بود که این گوشی در CES 2015 در ژانویه پرده برداری خواهد شد. اما ماه ها از آن تاریخ گذشت اما هرگز در عمل شیائومی از این گوشی پرده برداری نکرد. در تابستان بود که برخی منابع اعلام کردند عرضه ی این گوشی به تعویق خواهد افتاد. در واقع مشکل اصلی این بود که شرکت در به کار بردن تراشه ی اسنپدراگون 810 و در حذف مشکلات گرمایی با مشکل مواجه شد و به خاطر همین بود که شیائومی به طور رسمی اعلام کرد که تاریخ پرده برداری از این گوشی تا زمانی که کوالکام تراشه ی بعدی خود یعنی اسنپدراگون 820 را عرضه کند، به تاخیر خواهد افتاد.
اما در راستای عرضه ی این گوشی مدیر عامل شرکت گفت که تمرکز اصلی و اولویت اول این گوشی در چین خواهد بود و سپس به دنبال عرضه ی  آن در کشور هایی مانند هند، اندونزی و برزیل خواهد بود. و در آخر نیز این گوشی در ژاپن و آمریکا در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر