;
coinex

هم اکنون می توانید یکی از نسخه های محدود موتو ایکس پیور را پیش خرید کنید

نسخه های محدود موتو ایکس پیور. هم اکنون می توانید یکی از نسخه های محدود موتو ایکس پیور را پیش خرید کنید

اگر دوست دارید مدل های جدید موتو ایکس پیور (Moto X Pure) را  که در اوایل این ماه توسط موتورولا معرفی شد، داشته باشید، از امروز می توانید هریک از این سه مدل گوشی هوشمند جدید را که در این کلکسیون وجود دارد، پیش خرید کنید و توجه داشته باشید که آنها نسخه محدود می باشند.

در یک همکاری که موتورولا باطراح نیویورکی به نام Jonathan Adler ایجاد کرد، این سه نسخه ی محدود گوشی های موتو ایکس پیور “هاله ای” از موتو میکر را ثبت کرده اند که استودیوی طراحی آنلاین موتورولا این امکان را می دهد که افراد گوشی های خود را سفارشی کنند.

در ابتدا موتورولا گفت که گوشی های موتو ایکس پیور طراحی شده به وسیله ی Jonathan Adler در ۳ دسامبر منتشر می شوند. اما به وعده ی خود عمل نکرد و هم اکنون این شرکت انتظار دارد که گوشی ها را در ۱۵ دسامبر عرضه کند. هر گوشی به قیمت ۴۷۴.۹۹ دلار می باشد و با مموری داخلی ۳۲ گیگابایتی همراه می شود. (در حقیقت این قیمت یک گوشی موتو ایکس پیور ۳۲ گیگابایتی با بدنه ی چوبی یا چرمی می باشد.)

گوشی های نسخه محدود موتو ایکس پیور دارای قابلیت هایی مشابه مدل های ایکس پیور (X Pure) می باشند که می توانید خودتان آن را از طریق موتو میکر طراحی کنید. از جمله قابلیت هایی که می توان به آنها اشاره کرد یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی کواد اچ دی (Quad HD)، دوربین عقب ۲۱ مگاپیکسلی، رم ۳ گیگابایتی، پردازنده ی شش هسته ای اسنپدراگون ۸۰۸ کوآلکام، اندرودید لالی پاپ (قابل ارتقا به مارشمالو) و غیره می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر