;
coinex

رندر جدید گوشی هوشمند نوکیا C1 فاش شد

رندر جدید گوشی هوشمند نوکیا C1 فاش شد

گوشی های برند نوکیا که زمانی طیف وسیعی از کاربران را مجذوب خود می کرد سر از لاک خود درآورده اند، البته این برند انحصارا به دست مایکروسافت می باشد دیروز یک مدل قدیمی و غیر هوشمند از این برند را به شما معرفی کردیم و اکنون خبر هایی از مدلی هوشمند برایتان آوردیم.
دو ماه گذشته رندری منتسب به گوشی هوشمند نوکیا C1 فاش شد که بدنه آلومینیومی نرم و صاف آن را که شبیه به آی فون با رویکرد طراحی مینیمالیستی است، نشان می داد. در حال حاضر، یعنی با گذشت فقط دو ماه یک رندر دیگر به بیرون درز کرده که همان گوشی را در انواع گزینه های رنگی نشان می دهد .
در واقع همانطور که در رندر بالا می بینید، در مجموع چهار گزینه ی مختلف رنگی (سیاه، صورتی، طلایی و سفید) برای نوکیا C1 وجود دارد.علاوه بر این می توان رندری متفاوتی از رندر قبلی مشاهده کرد، در حالی که مشخصات لبه گرد شبیه به رندر قبلی است ولی مکان های دوربین عقب در رندر جدبد، گوشه بالا سمت چپ دستگاه قرار دارد، در حالی که تصویر قبلی دوربین عقب را کمی نزدیک به مرکز قاب پشتی نشان می داد.
اما، چیز جالبی که در مورد این رندر وجود دارد، این است که ظاهرا C1 هر دو پلت فرم اندروید و ویندوز 10 موبایل را اجرا می کند. قاعدتا، مشخص نیست که آیا این تصاویر مشروع هستند یا خیر و به احتمال زیاد هرگز تاییدی از نوکیا دریافت نخواهند کرد. اگر چه برنامه های نوکیا را برای ورود دوباره به بازار گوشی های هوشمند در سال 2016 تایید کرده است، اما هنوز به طور رسمی هیچ گونه جزئیاتی ارائه نمی دهد.

.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر