;
coinex

گلکسی ویو در یک ویدئوی تبلیغی: این “یک تلویزیون” یا “یک تبلت” نیست

گلکسی ویو. گلکسی ویو در یک ویدئوی تبلیغی: این "یک تلویزیون" یا "یک تبلت" نیست

در حالی که اکثر ما از گلکسی ویو (Galaxy View) سامسونگ به عنوان یک تبلت بزرگ یاد می کنیم اما سامسونگ این دستگاه را به عنوان یک تبلت ارائه نمی دهد. حدود یک ماه پیش، در یک نشریه ی مطبوعاتی که گلکسی ویو را اعلام کرد، سامسونگ از آن به عنوان “بزرگترین دستگاه موبایل اندرویدی در بازار” که نشان دهنده ی “یک روش کاملا جدید از کاربرد ویدئوی و سرگرمی موبایل” می باشد، یاد کرد. حال بعد از اینکه این دستگاه در ایالات متحده منتشر شد، سامسونگ یک ویدئوی تبلیغاتی منتشر کرد تا یک بار دیگر به ما بگوید که این محصول چه چیزی هست و چه چیزی نیست.

همانطور که شما در ویدئوی تبلیغی گلکسی ویو خواهید دید (با مراجعه به لینک منبع می توانید شاهد این ویدیو باشید)، سامسونگ می گوید این گلکسی ویو “نه یک تلویزیون است و نه یک تبلت”. این ویدئو نشان می دهد که این دستگاه برای افراد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و نتیجه می گیرد که این گلکسی ویو “تصویری جدید از سرگرمی” می باشد.

این دستگاه هم اکنون به قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس قرار می گیرد (اگر نسخه ی LTE را از AT&T بخواهید قیمت آن ۵۹۹ دلار می باشد). گلکسی ویو به یک صفحه نمایش بزرگ ۱۸.۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی مجهز است و با استفاده از یک پردازنده ی ۸ هسته ای اگزینوس ۷۵۸۰ با سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتزی تامین می شود. از دیگر قابلیت های آن می توان به دوربین جلوی ۲.۱ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی، یک باتری ۵۷۰۰ میلی آمپر ساعتی و اندروید ۵.۱ لالی پاپ اشاره کرد.

نظر شما درباره ی این دستگاه چیست؟

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر