coinex
راهنمای خرید تکراتو

هر دو گوشی ویوو ایکس 6 و ایکس 6 پلاس به چیپ ست مدیا تک با پردازنده ی 10 هسته ای مجهز خواهند بود

هر دو گوشی ویوو ایکس 6 و ایکس 6 پلاس به چیپ ست مدیا تک با پردازنده ی 10 هسته ای مجهز خواهند بود

به نظر می رسد که هر دو گوشی ویوو ایکس 6 و ویوو ایکس 6 پلاس به چیپ ست Helio X20 مدیا تک مجهز شوند. این اولین تراشه در جهان است که دارای پردازنده ی 10 هسته ای خواهد بود. در واقع سه شنبه صبح بر روی شبکه اجتماعی چینی ها تیزری قرار گرفت که موید این موضوع بود که هر دو گوشی ویوو به این پردازنده ی 10 هسته ای مجهز خواهند بود. این تیزر همچنین به طور واضح به پشتیبانی این گوشی از فناوری 4G LTE اشاره می کند.
به نظر نمی رسد که Helio X20 را تا 3 ماهه ی اول سال آینده در داخل ساختار این گوشی ببینیم. بنابراین معرفی آن در 30 نوامبر تنها برای آشنایی کاربران با مشخصات می باشد و در عمل در حوالی ماه مارس عرضه خواهد شد.
گوشی ویوو ایکس 6 پلاس شایعه شده است که دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و رزولوشن 1440*2560 کواد اچ دی خواهد بود. این گوشی به 4 گیگابایت رم مجهز خواهد بود و از فناوری شارژ دوگانه برای شارژ مجدد باتری 4000 میلی آمپری استفاده می شود. دوربین اصلی آن 21 مگاپیکسل و این در حالی است که دوربین جلوی آن 12 مگاپیکسل خواهد بود. تیزر های دیگری راجع به این گوشی نشان می دهند که صفحه نمایش گوشی ویژگی چند وظیفه ای خواهد داشت و می توان این صفحه نمایش را برای کار های مختلف تقسیم کرد. گوشی ویوو ایکس 6 نیز به نظر ویژگی های مشابه ای با این گوشی را خواهد داشت و تنها تفاوت آن این است که صفحه نمایش 6 آن 6 اینچی است. به این معنی است که گوشی ایکس 6 پلاس سایز کوچکتری خواهد داشت. همچنین این گوشی ها در رنگ های طلایی، نقره ای و رنگ گل رز عرضه خواهن شد.
ما اخیراً دیدیم که دو ورژن از گوشی ایکس 6 پلاس (X6 Plus D و X6 Plus L) تاییدیه TEENA را دریافت کردند. در روز دو شنبه زمانی که ویوو دو گوشی ایکس 6 و ایکس 6 پلاس را به صورت رسمی معرفی می کند می توانیم شاهد این گوشی ها نیز باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر