coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

DJI از یک پهپاد کشاورزی ۱۵۰۰۰ دلاری خبر می دهد

پهباد کشاورزی. DJI از یک پهباد کشاورزی ۱۵۰۰۰ دلاری خبر می دهد

جدیدترین پهباد DJI یک پهباد تخصصی و سرسخت مورد استفاده برای کشاورزی می باشد. شاید هضم آن برای شما سخت باشد مگر اینکه یک کشاورز باشید و به خوبی کارایی این پهباد را درک کنید. جدیدترین مدل این شرکت چینی پهباد هشت روتوره ی Agras MG-1 می باشد که به طور کامل مسیر خود را عوض کرده و برای کشاورزی طراحی شده است. اولین مورد استفاده ی Agras، پاشیدن محصولات با قابلیت پوشش دهی بین ۷ و ۱۰ جریب در ساعت می باشد و دارای یک مخزن است که می تواند ۱۰ لیتر مایع (حدود ۲.۶ گالن) را در خود ذخیره کند.

DJI می گوید: این آگرا بیش از ۴۰ برابر قویتر و کارامدتر از روش های پاشش دستی می باشد. این پهباد با استفاده از یک رادار مایکروویو می تواند زمین زیر پای خود را اسکن کند و با حفظ فاصله ی مناسب خود از سطح زمین و محصولات، مقدار آب مورد نیاز برای محصولات را اسپری کند. این درون با سرعت ۸ متر در ثانیه پرواز می کند و به طور یکنواختی کل سطح زمین را آبیاری می کند. این پهباد به صورت اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و یا به صورت دستی عمل می کند و دارای ساختاری ضد گرد و غبار و ضد آب می باشد و از مواد ضد خوردگی طراحی شده است. می توانید بعد از استفاده از این پهباد آن را به صورت یک بسته ی جمع و جور دراورید.

از آنجایی که توانایی این تکنولوژی برای کمک به کاشت محصولات زراعی و همچنین جمع آوری اطلاعات بلادرنگ از زمین های کشاورزی، موضوعی غیر قابل انکار می باشد، اولین ناحیه ی در نظر گرفته شده برای رشد بالقوه  در صنعت پهباد ها همین کشاورزی بوده است. و شرکت هایی مانند DJI هم در این زمینه پیش قدم بوده اند. بنا به گفته ی ژورنال وال استریت  قیمت این هواپیمای بدون سرنشین برای مصرف کنندگان ۱۵۰۰۰ دلار خواهد بود. DJI این پهباد را ابتدا در چین و کره عرضه می کنند و به دنبال آن در دیگر بازارها هم ارائه می شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر