coinex
راهنمای خرید تکراتو

احتمالا در آیفون های جدید شاهد صفحه نمایش های اولد ال جی باشیم

صفحه نمایش های اولد ال جی. احتمالا در آیفون های جدید شاهد صفحه نمایش های اولد ال جی باشیم

ال جی بعد از نشان دادن طیف وسیعی از تلویزیون های اولد (OLED) در نمایشگاه بین المللی سی ئی اس امسال (CES) امروز مجددا بر روی تعهد خود بر روی تکنولوژی اولد تاکید کرد. ال جی دیسپلی بیشتر از ۱۰ تریلیون وون (۸.۷۱ میلیارد دلار) برای ساخت یک کارخانه که پانل های اولد تولید خواهد کرد، خرج می کند. این کارخانه در کره ی جنوبی واقع است و افتتاح آن در نیمه ی اول سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

ال جی دیسپلی در ابتدای کار ۱.۶ میلیارد دلار برای ساخت این کارخانه صرف می کند که هم صفحه نمایش های بزرگ برای تلویزیون ها و هم پانل های انعطاف پذیر برای ماشین ها و دستگاه های کوچکتر مانند ساعت های هوشمند تولید خواهد کرد. هم سامسونگ و هم سونی به همان تکنولوژی پانل های LCD برای تلویزیون ها اکتفا کردند اما پاناسونیک برای پشتیبانی از این تکنولوژی به ال جی ملحق شد و اولین تلویزیون های اولد تجاری خود را اوایل امسال راه اندازی کرد. اما این شرکت هنوز هم  فکر می کند که این تکنولوژی بیش از حد گران است. Masahiro Shinada رئیس بخش تلویزیون پاناسونیک در ماه سپتامبر گفت که ساخت تلویزیون های اولد، دو یا سه سال قبل از اینکه این بازار برای این تکنولوژی گسترش یابد، طول می کشد.

برنامه های ال جی نشان می دهند که این شرکت به سرمایه گذاری بر روی تلویزیون های اولد ادامه می دهد اما، اگر –بنا به شایعات- اپل واقعا در حال برنامه ریزی برای اتخاذ تکنولوژی اولد برای آیفون های خود در سال ۲۰۱۸ باشد، این تکنولوژی در عین حال که خیلی پر هزینه است می تواند به یک منبع درامد اصلی تبدیل شود. در یک گزارشی که دیروز منتشر شد، Nikkei گفت که ال جی دیسپلی در واکنش به تصمیم اپل در حال برنامه ریزی برای ارتقای ظرفیت می باشد و این غول تکنولوژی امریکایی در حال رایزنی با ارائه دهندگان صفحه نمایش به منظور تامین ایمن یک منبع پایدار از صفحه نمایش های اولد بوده است. ال جی دیسپلی در مورد این شایعات هیچ اظهار نظری نکرده است اما بنا به گزارش ها این شرکت در حال حاضر با اپل برای ارائه ی صفحه نمایش های اولد اپل واچ در ارتباط است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر