;
coinex

Fossil Q Founder به زودی از طریق گوگل استور هم به فروش می رسد

Fossil Q Founder. Fossil Q Founder به زودی از طریق گوگل استور هم به فروش می رسد

چند روز پیش اعلام شد که علاقمندان به ساعت هوشمند Fossil Q Founder می توانند این پوشیدنی را از طریق وب سایت Fossil به قیمت ۲۹۵ دلار خریداری کنند. اما از آنجاییکه این گجت اندروید ور (Android Wear) را اجرا می کند، از طریق گوگل استور (Google Store) هم به فروش می رسد.

گوگل استور به تازگی دو مدل از Fossil Q Founder را بدون ذکر زمان دسترسی به آنها در این فروشگاه لیست کرده است. یکی از این مدل ها پوشش سبک وزن فولاد ضد زنگ با بند چرمی و دیگری پوشش سبک وزن فولاد ضد زنگ با دستبند فولادی تمام نقره ای می باشد. راجع به قیمت آنها صحبتی به میان نیامده اما تصور ما این است که قیمت آنها از قیمتی که خود Fossil بر روی وب سایتش ارائه می دهد بالاتر نباشد.

Fossil Q Foumder یکی از اولین ساعت های هوشمند اندروید ور می باشد که از یک پردازنده ی اینتل (Intel) بهره می برد. این ساعت هوشمند یک صفحه نمایش تقریبا دایره ای ۱.۵ اینچی با ووضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسلی، وای فای، بلوتوث ۴.۱، رم ۱ گیگابایتی، مموری داخلی ۴ گیگابایتی و یک باتری ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی هم به نمایش می گذارد. این ساعت هم درست مانند اکثر ساعت های هوشمند دارای گواهی IP67 می باشد و این یعنی این گجت ضد گرد و غبار و ضد آب است. شما می توانید از این پوشیدنی با دستگاه هایی که اندروید ۴.۴ یا بالاتر و آی او اس ۸ یا بالاتر را اجرا می کنند، استفاده کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر