coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مایکروسافت بالاخره با انتشار آخرین به روز رسانی، پیشنهاد خداحافظی با لومیا بیمر را داد

مایکروسافت بالاخره با انتشار آخرین به روز رسانی پیشنهاد خداحافظی با لومیا بیمر را داد

دو سال پیش برنامه نوکیا بیمر (Nokia Beamer) منتشر شد که به کاربران امکان گرفتن اسکرین شات از هر بخش از گوشی خود و به اشتراک گذاشتن آن بر روی دستگاه هایی که از HTML 5 پشتیبانی می کنند را می داد. این نرم افزار مشتق شده از برنامه ی دیگری به نام نوکیا فتوبیمر (Nokia PhotoBeamer) بود که آن هم سه سال پیش راه اندازی شده بود و به کاربر امکان عکس گرفتن از صفحه موبایل و فرستادن به نمایشگر دیگر را می داد. هنگامی که مایکروسافت خرید خود را از دستگاه ها و خدمات نوکیا متوقف کرد، این برنامه به نام لومیا بیمر (Lumia Beamer) تغییر نام داد که اکنون یکی از نرافزار های مایکروسافت برای گوشی های لومیا است که از طریق آن می توان از هر قسمت از گوشی اسکرین شات گرفت و به اشتراک گذاشت؛ به عنوان مثال می توان اسکرین را به نمایشگر تلویزیون فرستاد.
در ماه سپتامبر، این شرکت اعلام کرد که لومیا بیمر جزء آن دسته از برنامه های ویندوز فون است که امکان دارد امسال معدوم شود. در آن زمان قرار بود یک ماه بعد این نرم افزار متوقف شود اما تا به امروز به کار خود ادامه داده است تا اینکه با به روز رسانی نهایی امروز این نرم افزار نیز برای همیشه از بین می رود.
البته به روز رسانی نهایی نیز بسیار حجم بالایی داشته که کاربرانی که آن را نصب کرده اند می توانند با حذف آن فضای زیادی روی گوشی خود آزاد کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر