;
coinex

گوشی گلکسی A7 و دریافت تاییدیه FCC، به همراه باتری خوب 3300 میلی آمپر ساعتی

گوشی گلکسی A7 و دریافت تاییدیه FCC، به همراه باتری خوب 3300 میلی آمپر ساعتی

نسل دوم گوشی سامسونگ گلکسی A7 پیش تر تاییدیه TEENA را دریافت کرده بود. در حال حاضر نیز این گوشی همچون تاییدیه FCC را همچون Bluetooth SIG و TEENA دریافت کرد. از اوایل سال جاری اطلاعات و عکس های زیادی راجع به جانشین گوشی گلکسی A7 و به طور کلی دیگر گوشی های نسل دوم گلکسی A درز شد. در همین راستا قبلاً شاهد عکس هایی از بنچمارک گوشی گلکسی A7 بودیم.
به لطف پرده برداری FCC از این گوشی مشخص شد که گوشی گلکسی A7 جدید دارای باتری 3300 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که که از باتری 2600 میلی آمپر ساعتی گلکسی A7 اورجینال به مراتب بزرگتر است. بنابراین این امیدواری وجود دارد که این گوشی عمر باتری بیشتر داشته باشد. بر اساس گزارش FCC گوشی گلکسی A7 مدل 2016، دارای 151.8 میلی متر طول و 74.5 میلی متر عرض خواهد داشت و همچنین نسبت به ورژن قدیمی باریک تر است. این گوشی همچنین از لحاظ اتصالات، فناوری های 4G، بلوتوث، وای فای و GPS پشتیبانی می کند.
قبل از اینکه اسناد FCC از دیگر مشخصات این گوشی پرده برداری کند، TEENA چند روز پیش تصویر کاملی از آن را منتشر کرد که نشانگر این بود که این گوشی دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 خواهد بود. دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسلی بوده و دوربین جلوی آن که مخصوص سلفی و ویدیو چت است 5 مگاپیکسلی خواهد بود و دارای 3 گیگابایت رم می باشد.
پردازنده ی مورد استفاده در این گوشی 8 هسته ای بوده و با قدرت پردازش 1.7 گیگا هرتز کار می کند و سیستم عامل پیش نصب بر روی گوشی اندروید 5.1.1 می باشد.
هنوز اخبار دقیقی راجع به معارفه ی رسمی آن وجود ندارد اما به نظر می رسد که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر