;
coinex

لنوو K32c36 توسط دو سازمان نظارتی در چین تایید شد

لنوو K32c36. لنوو K32c36 توسط دو سازمان نظارتی در چین تایید شد

Lenovo K32c36 توسط دو سازمان نظارتی در چین تایید شد. این گوشی توسط CCC -که همه ی محصولات فروخته شده در چین، چه محصولات وارداتی و چه تولیدی داخل کشور چین نیاز به دریافت گواهینامه از این آژانس دارند- شفاف سازی شده است. این آژانس مسائل امنیتی را تست می کند و به Underwriters Laboratories یا همان UL در ایالات متحده شبیه می باشد.

علاوه بر این، این گوشی جدید لنوو توسط تنا (TENNA) نیز تایید شده است. این سازمان هم تنظیم کننده ی چینی است که به FCC در ایالات متحده شباهت دارد. این گوشی لنوو یک صفحه نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی به نمایش می گذارد که با تراکم پیکسل ۴۴۱ پیکسل در اینچ کار می کند. یک پردازنده ی مرکزی ۸ هسته ای با سرعت کلاک ۱.۵ گیگاهرتز به همراه یک رم ۲ گیگابایتی در این گوشی کار شده است. حافظه ی داخلی آن ۱۶ گیگابایتی می باشد و با یک اسلات میکرو اس دی به ظرفیت ۳۲ گیگابایت برای آن دسته از افرادی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند، همراه می شود.

دوربین عقب این دستگاه یا ۸ و یا ۱۳ مگاپیکسلی می باشد و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است که برای گرفتن سلفی و ویدئو چت مناسب می باشد. این گوشی از TD-LTE، بلوتوث، یو اس بی، میکرو یو اس بی و اتصال جی پی اس پشتیبانی می کند. ضخامت این گوشی ۸.۲ میلی متر است و وزن آن ۱۴۰ گرم می باشد. مشتریان می توانند از بین رنگ های طلایی، نقره ای، سفید و یا مشکی، یکی را انتخاب کنند.

Lenovo K32c36 کارهایی را که به منظور انجام آنها لیست بندی کرده بوده را انجام داده است و این یعنی به زودی از این گوشی پرده برداری خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر