;
coinex

کیکو کیو ترا (QiKU Q Terra) با دو دوربین 13 مگا پیکسلی پشت خود در هندوستان جلوه گری می کند

کیکو (QiKU)، سرمایه گذاری مشترک بین کیهو 360 (Qihoo 360) که یک شرکت چینی تولید کننده نرم افزار های امنیتی و شرکت کول پد (Coolpad) که تولید تجهیزات مخابراتی را در این کشور به عهده دارد، اولین گوشی هوشمند خود را در سرزمین بودا راه اندازی کرد. QiKU Q Terra نام این گوشی هوشمند است که بطور انحصاری از طریق سایت خرده فروشی Gadgets 360 در اختیار مردم هند قرار می گیرد. مدل کیو ترا، با داشتن دعوتنامه به قیمت 298 دلار قابل خریداری است و بدون دعوتنامه با برچسب قیمتی 329 دلار عرضه خواهد شد. دعوت شدگان از 5 دسامبر می توانند این گوشی را در اختیار داشته باشند.

کیکو (QiKU)، سرمایه گذاری مشترک بین کیهو 360 (Qihoo 360) که یک شرکت چینی تولید کننده نرم افزار های امنیتی و شرکت کول پد (Coolpad) که تولید تجهیزات مخابراتی را در این کشور به عهده دارد، اولین گوشی هوشمند خود را در سرزمین بودا راه اندازی کرد. کیکو کیو ترا نام این گوشی هوشمند است که بطور انحصاری از طریق سایت خرده فروشی Gadgets 360 در اختیار مردم هند قرار می گیرد. مدل کیو ترا، با داشتن دعوتنامه به قیمت 298 دلار قابل خریداری است و بدون دعوتنامه با برچسب قیمتی 329 دلار عرضه خواهد شد. دعوت شدگان از 5 دسامبر می توانند این گوشی را در اختیار داشته باشند.

کمپانی کیکو با گوشی کیو ترا (Q Terra) آخرین کمپانی چینی است که به بازار هند وارد می شود. این کمپانی بالاترین مشخصات گوشی را با یک اسکنر اثر انگشت ارائه کرده است. کیو ترا یک نمایشگر 6 اینچی IPS با رزولوشن 1080×1920 پیثکسل دارد که تراکم پیکسلی 386ppi را در بر می گیرد. این گوشی قدرت خود را از طریق یک پردازنده شش هسته ای اسنپ دراگون 808 با سرعت کلاک 2 گیگا هرتز بدست می آورد. 3 گیگا بایت رم در کنار 16 گیگا بایت حافظه داخلی قرار گرفته که از طریق کارت میکرو اس دی می توان آن را تا 128 گیگا بایت نیز ارتقا داد.

یکی از ویژگی هایی که Q ترا را با اکثر گوشی های هوشمند دیگر متمایز می کند وجود دو دوربین 13 مگا پیکسلی در پشت آن می باشد که قابلیت ضبط ویدیوئی 4K را نیز دارد. یکی از سنسورها (Sony IMX278) تصاویر با رنگ معمولی را ثبت کرده و سنسور دیگر (Sony IMX214 Mono) عکس های سیاه و سفید ثبت می کند. کیکو می گوید پس از ترکیب آنها عکس حاصله از دقت رنگ بالایی برخوردار خواهد بود.

در مقابل دوربین جلوی 8 مگا پیکسلی با دیافراگم f/2.4، قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت فول اچ دی دارد. Q Terra یک گوشی دو سیمکارته است ( یک سیمکارت میکرو و دیگری سیمکارت نانو) که از ارتباطات 4G LTE، بلوتوث 4.1 و Wi-Fi پشتیبانی می کند. این گوشی با یک باتری 3700 میلی آمپری با قابلیت شارژ سریع کیو ترا را زنده نگاه می دارد. QiKU Q Terra مبتنی بر اندروید 5.1.1 لالی پاپ است.

.

.

منبع: gadgets


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر