;
coinex

نسخه ی طلاکاری شده بلک بری پریو هم عرضه شد

بلک بری پریو. نسخه ی طلاکاری شده بلک بری پریو هم عرضه شد

اولین گوشی هوشمند اندرویدی بلک بری به نام بلک بری پریو (BlackBerry Priv) با یک طراحی کشویی که صفحه کلید فیزیکی QWERTY را از دید کاربر پنهان می کند، طراحی شد. این دستگاه در ایالات متحده، کانادا و در برخی از کشورهای دیگر از جمله انگلستان منتشر شده است و قرار است در ۵ دسامبر در ویتنام هم عرضه شود اما اینبار برای آن دسته از افرادی که جدای از عملکرد و مشخصات این گوشی علاقمند به داشتن بلک بری پریو طلا اندود شده می باشند.

Karalux یکی از شرکت های شناخته شده ی ویتنامی است که روکش های طلا برای نسخه های محبوب گوشی های هوشمند ارائه می دهد. در گذشته برای برخی از مدل های بلک بری از جمله بلک بری Q10 و بلک بری پاسپورت ( BlackBerry Passport) عرضه کرده است. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که حس می کنید قیمت ۷۰۰ دلاری پریو خیلی گران است احتمالا علاقه ای هم به دیدن نسخه ی طلاکاری شده ی این گوشی و قیمت بالای آن ندارید.

کارالوکس بعد از صرف ساعت ها بررسی بلک بری پریو برای در نظر گرفتن بهترین نوع طلاکاری شده ی آن اعلام کرد که معادل ۳۵۰ دلار طلای ۲۴ عیار برای قسمت داخلی این گوشی به کار می برد. از آنجایی که این شرکت در ویتنام واقع شده است، این نسخه ی طلا اندود بلک بری پریو را برای هموطنان خود معادل ۱۱۰۰ دلار عرضه می کند در حالی که برای کسانی که در کشورهای دیگر زندگی می کنند و علاقمند به داشتن این مدل می باشند، به قیمت ۱۳۰۰ دلار عرضه می شود.

نظر شما درباره ی این نسخه ی طلاکاری شده ی بلک بری پریو چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر