;
coinex

کورتانا وارد مرحله ی دوم نصب روی سیتم عامل iOS می شود

کورتانا وارد مرحله ی دوم نصب روی سیتم عامل iOS  می شود

اگر می خواهید برای دستیار صوتی روباتیک و دوست داشتنی iOS (سیری) جایگزین پیدا کنید، کورتانا گزینه ی انتخابی شماست. مایکروسافت وارد مرحله ی دوم نصب کورتانا روی سیستم عامل اپل می شود. این در حالیست که سه ماه از نصب کورتانا در نسخه ی اندروید می گذرد، با اینحال دیر رسیدن آن بهتر از هرگز نرسیدن است. برای سیری متاسفیم.
طبق خبر تک کرانچ ،این هفته به شماری از افراد که برای آزمون مرحله ی دوم ثبت نام کرده بودند، از طریق ایمیل اطلاع داده شد که می توانند نسخه ی iOS کورتانا را دانلود کنند.
دستیار صوتی دیجیتالی توانایی مدیریت برنامه ها، یادآوری ها و آلارم ها را دارد. او همچنین می تواند بسیاری از فعالیت ها مانند پیگیری پرواز، بسته ها، بازار بورس، امتیاز و … را انجام دهد. هدف از انجام تمام این موارد ایجاد هماهنگی با کاربر می باشد تا بتواند اطلاعات مناسب با موقعیت مکانی و فعالیتی کاربر را فراهم کند. کاربر از طریق سیری می تواند کارهایی مانند ارسال پیام  مکان یابی، دنبال کردن علایق و حتی فعال کردن اپلیکیشن ها را بسته به نوع دستگاه انجام دهد.
مایکروسافت با انتشار یک نمونه اعلام کرد که افراد مشتاق به استفاده از نرم افزار iOS ، می توانند ثبت نام کنند. این نمونه مدل دستگاه شرکت کنندگان و تاریخچه ی استفاده از کورتانا در کامپیوتر های ویندوز 10 را بررسی کرد. به نظر می رسد درلیل بررسی مایکروسافت این است که بداند آیا شرکت کنندگان توانایی استفاده از پلت فرم متقاطع را دارند یا خیر.
باید در نظر داشت که پلت فرم های متقاطع یکی از مزایای برجسته ی دستیار صوتی مایکروسافت نسبت به سایر رقبا مانند اپل و گوگل محسوب می شود . بنابراین کاملا منطقی به نظر می رسد که آنها روی بهبود این عملکرد ویژه تمرکز کنند.
یک نمونه از ویژگی های پلت فرم متقاطع توانایی تنظیم کردن وقت ملاقات است. فرض کنید کنار کامپیوتر خود نشسته اید و گوشی شما با فاصله از شما قرار دارد، و یا حتی کمی احساس تنبلی می کنید و ترجیح می دهید در حال خود باقی بمانید، به راحتی می توانید از کورتانا استفاده کنید که زمان، مکان و موقعیت فعالیت شما را هماهنگ کند. او همچنین می تواند زمان انجام کارهایتان را یادآوری کند.
کورتانا بیشتر از ده سال به عنوان دستیار مجازی و شخصی مدیر ارشد هالو فعالیت کرده است. این بدان معناست که کورتانا در زمینه ی شخصیت توسعه یافته تر از همتای اپل خود می باشد. و البته تمام این ها بستگی به درک دستیار مجازی شما از موقعیت و فراهم آوردن اطلاعات مناسب می باشد.
مرحله ی دوم در پلت فرم آزمایشی اپل تنها برای افراد محدودی در دسترس است. این بدان معناست که تا به اینجا، شمار شرکت کنندگان ممکن به 2000 نفر در هر اپلیکیشن رسیده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر