;
coinex

هوآوی برای همکاری با گوگل در ساخت نکسوس 7 بسیار مشتاق است

هوآوی برای همکاری با گوگل در ساخت نکسوس 7 بسیار مشتاق است

مطابق شایعات جدید گوگل در حال برنامه ریزی برای ساخت تبلت نکسوس 7 مدل 2016 می باشد و این احتمال وجود دارد که این تبلت توسط هوآوی تولید شود. گفته می شود که این غول مخابراتی چینی نیز علاقه ی بسیار زیادی به ادامه ی همکاری با گوگل دارد.
البته همان طوری که همه می دانند انتشار اخبار غیر رسمی از شبکه ی اجتماعی چینی ها Webio معمولاً با کمی بزرگ نمایی همراه است.
با توجه به برآورد های اخیر انجام شده، هوآوی در حال حاضر سومین شرکت بزرگ تولید کننده ی گوشی هوشمند در جهان و همچنین بزرگترین تولید کننده ی گوشی هوشمند در چین می باشد.
در زمینه ی گسترش هوآوی به بازار های غربی، گوشی جدید نکسوس 6P گوگل که ساخت هوآوی می باشد بدون شک مهم ترین گوشی هوشمند تاریخ این شرکت است. این گوشی سطح بالا با نام تجاری گوگل که توسط هوآوی معرفی شد و به مشتریان متعدد اروپایی و آمریکایی فروخته شد که بدون شک باعث بالا تر رفتن اعتبار شرکت هوآوی خواهد شد. بنابراین می توان این فرضیه را در ذهن داشت که همکاری هر چه بیشتر گوگل با هوآوی باعث بالاتر رفتن سطح جهانی هوآوی از همه نظر می باشد و ظاهراً هوآوی هم همین فرضیه را دنبال می کند.
نکسوس 7 اصلی توسط ایسوز تولید و توسط گوگل در جولای 2012 عرضه شد که اولین تبلت نکسوس در تاریخ گوگل و اولین دستگاه نکسوس بود که گوگل با سود بسیار اندک به فروش رساند. قیمت پایین نکسوس 7 نسبت به کارایی آن، این تبلت را به یکی از بهترین فروش های دستگاه اندروید تا به حال تبدیل کرده است. یک سال بعد از آن گوگل و ایسوس نکسوس 7 جدید را عرضه کردند که نسبت به مدل سال قبل بهبود هایی را داشت که با این حال باز هم جزو محصولات مقرون به صرفه به شمار می رفت.

به نظر می رسد که گوگل سیاست گوشی های مقرون به صرفه ی نکسوس را کنار گذاشته باشد. مصداق این موضوع را می توان در نکسوس 6P مشاهده کرد که علی رغم این که گوشی بسیار خوبی بود، خیلی قیمت مقرون به صرفه ای نداشت. این در حالی است که سال گذشته نکسوس 9 تولید شده توسط اچ تی سی با قیمت مناسب 399 دلار عرضه شد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر