;
coinex

بیش از 40 درصد از ناراضیان اپل واچ ، نسخه دیگر آن را نیز خریداری خواهند کرد!

براساس یک بررسی و نظرسنجی که بر روی 330 نفر از صاحبانِ ناراضیِ اپل واچ انجام گرفت، تعداد کثیری از آن ها به این ساعت هوشمند، فرصت کافی برای خودنمایی داده بودند.

براساس یک بررسی و نظرسنجی که بر روی 330 نفر از صاحبانِ ناراضیِ اپل واچ انجام گرفت، تعداد کثیری از آن ها به این ساعت هوشمند، فرصت کافی برای خودنمایی داده بودند.

براساس این بررسیِ صورت گرفته، 55 درصد از این صاحبان ناراضیِ اپل واچ، قبل از آنکه دیگر از ساعت هوشمند خود استفاده نکنند، به آن بیشتر از 2 هفته زمان داده بودند. جالب اینجاست که 17 درصد آن ها در طول همان چند روز اول، استفاده از ساعتشان را ترک کرده و 28 درصد باقیمانده نیز این کار را در طول 2 هفته بعد از خریدشان انجام دادند. 50 درصد از مالکان ناراضی ای که نسخه اسپورتِ اپل واچ را خریداری کرده بودند، ساعتشان را در کمدهایشان گذاشته بودند و این در حالی است که برای دارندگان ناراضی نسخه اصلی اپل واچ، این رقم به 68 درصد می رسد!

حال سوال اینجاست که این 330 نفر چرا از اپل واچ خود ناراضی هستند؟ این نارضایتی به چندین و چند عامل بستگی دارد که در این بررسی به آن ها نیز پرداخته شده است. در این نظرسنجی که دلایل مختلف این نارضایتی نیز از شرکت کنندگان پرسیده شده بود، 67 درصد دلیل نارضایتی خود از ساعت هوشمندشان را کند بودنِ آن بیان کرده اند و این در حالی است که با ارزش نبودنِ این ساعت، 89 درصد رای آورده بود. از دیگر دلایل این عدم رضایت می توان به عملکرد محدود (80 درصد)، عمر کم باتری (59 درصد)، آزار دهنده بودن چرخاندن دست برای دیدن زمان – به جهت سنگینی و یا ظاهر نه چندان زیبای این ساعت (63 درصد) و سخت بودن استفاده از آن (51 درصد) اشاره کرد.

این نظرسنجی نشان می دهد که 33 درصد از این افراد، تنها به این منظور اپل واچ را خریده اند تا آن را از منظر تکنولوژی بررسی نمایند. 36 درصد از این ناراضیانِ اپل واچ نیز گفته اند که دیگر صاحب این دستگاه نیستند و آن را رد کرده اند. 11 درصد هنوز از ساعت هوشمند خود به طور تناوبی استفاده می کنند و 19 درصد آن ها نیز هر از چند گاهی این ساعت هوشمند را به مچ دست خود می بندند. جالبیِ کار اینجاست که حدوداً یک سوم از این 330 نفر گفته اند که دیگر هیچگاه ساعت هوشمند خریداری نخواهند کرد!

نکته قابل توجه این است که با تمام این نارضایتی هایی که از این افراد نسبت به خرید اپل واچ مشاهده شد، به طور شگفت انگیزی 41 درصد از آن ها گفته اند که احتمال دارد و تمایل دارند که نسخه بعدی اپل واچ را نیز خریداری نمایند. حرف و حدیث های بسیاری حول نسخه بعدی اپل واچ به گوش می رسد و گفته می شود که احتمالاً این نسخه، مستقل خواهد بود و برای برقراری تماس با دیگران، نیازی به جفت شدن با یک آیفون نخواهد داشت.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر