;
coinex

شباهت ظاهری بسیار زیاد گلکسی اس 7 به گلکسی اس 6

شباهت ظاهری بسیار زیاد گلکسی اس 7 به گلکسی اس 6
اگر شما در انتظار این هستید که شاهد طراحی جدیدی از پرچمدار سال آینده ی سامسونگ باشید، لازم است بدانید که سامسونگ تغییرات زیادی را در طراحی اس 7 اعمال نخواهد کرد.
بنا به گزارشی که به تازگی از منابع کره ای منتشر شد، به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد طراحی گلکسی اس 6 را برای اس 7 نیز حفظ کند و بنابراین گلکسی اس نیز طراحی مشابه ای با گلکسی اس 6 دارد. البته به این معنی نیست که هیچ تغییری در آن نسبت به اس 6 وجود ندارد. همان طور که تولید کننده گفته است که به دنبال ایجاد بهبود در کارایی کلی گوشی می باشد که این بهبود شامل بهبود کیفیت دوربین و صفحه نمایش می باشد.
با توجه به تجربه ای که سامسونگ در عرضه ی گوشی های سری گلکسی جی در امسال داشت به طوری که سهم زیادی از فروش گوشی های سامسونگ از این سری بدست آمد، سامسونگ متوجه شد که ترکیب سخت افزار خوب و قیمت مناسب برای مشتریان بسیار مهم تر از طراحی پر زرق و برق می باشد. با توجه به چنین سیاستی به نظر می رسد که گلکسی اس 7 طراحی مشابه با پرچمدار قبلی سامسونگ داشته باشد ولی از لحاظ پردازشی، سریعتر و قدرتمند تر از آن باشد. در راستای این موضوع می توان به قدرت چیپ ست اکزینیوس 8890 سامسونگ که قرار است تا در نسخه هایی که جز آمریکا و چین عرضه می شوند، استفاده شود اشاره کرد. این چیپ ست اخیراً در بنچمارک AnTuTu امتیازی بالاتر از 100000 بدست آورد که امتیاز بسیار خوبی است. گوشی های گلکسی اس 7 که در آمریکا و چین قرار است عرضه شوند به چیپ ست اسنپدراگون 820 مجهز خواهند بود.
با وجود شایعاتی که در مورد رونمایی از گلکسی S7 سامسونگ در ماه آینده وجود دارد، دو مدل آخری در سالهای گذشته یک روز قبل از شروع نمایش سالانه ی MWC در بارسلونا معرفی شده اند. با توجه به اینکه سامسونگ برای یک رویداد رونمایی در تاریخ 21 فوریه برنامه ریزی کرده است و این یک روز قبل از آن است که MWC درهای خود را در سال آینده باز کند، شانس که اینکه گوشی گلکسی S7 به طور رسمی در این روز معرفی شود وجود دارد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر