;
coinex

تصاویر و مشخصات جدیدی از گوشی هوشمند نوکیا C1

تصاویر جدید دیگری از گوشی هوشمند نوکیا Nokia C1) C1) در کنار شایعاتی درمورد مشخصات آن به بیرون درز کرد. در این منبع خبری عنوان شده بود که نوکیا C1 در دو حالت مختلف عرضه می شود - یکی با سیستم عامل ویندوز 10 و دیگری با سیستم عامل اندروید.

تصاویر جدید دیگری از گوشی هوشمند نوکیا Nokia C1) C1) در کنار شایعاتی درمورد مشخصات آن به بیرون درز کرد. در این منبع خبری عنوان شده بود که نوکیا C1 در دو حالت مختلف عرضه می شود – یکی با سیستم عامل ویندوز 10 و دیگری با سیستم عامل اندروید.

این تصاویر جدید، این گوشی را در رنگ های خاکستری، سفید و هلویی (رنگی مایل به صورتی) نشان می دهد و گفته شده است که در دو اندازه متفاوت که در هر کدام، دوربین های مختلفی قرار می گیرد، ظاهر می شود.

یکی از نسخه های نوکیا C1 با یک نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل و دیگری با صفحه نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی است. نسخه نوکیا C1 کوچکتر با 2 گیگا بایت رم در کنار 32 گیگا بایت حافظه داخلی، یک دوربین عقب 8 مگا پیکسلی و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل عرضه می شود در حالیکه در نسخه بزرگتر نوکیا C1، سه گیگا بایت رم در کنار 32 گیگا بایت حافظه داخلی، دوربین عقب 13 مگا پیکسلی و دوربین جلوی 5 مگا پیکسلی دیده می شود.

در شایعات قبلی نیز شنیده شده بودیم که نوکیا C1 با هر دو سیستم عامل موبایلی اندروید و ویندوز 10 به خوبی کار خواهد کرد و شاید برجسته ترین نکته درمورد این گوشی همین باشد که با دو سیستم عامل مختلف راه اندازی خواهد شد.

.

.

منبع: ndtv


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر