;
coinex

نسل دوم گوشی گلکسی A5 تاییدیه TENAA را دریافت کرد

نسل دوم گوشی گلکسی A5 تاییدیه TENAA را دریافت کرد

امروز سازمان نظارتی TENAA نام گوشی سامسونگ گلکسی A5 را نیز به لیست گوشی های مورد تاییدش اضافه کرد و مشخص شد که گلکسی A5 نیز تاییدیه این سازمان را دریافت کرده است. قبل از این نیز گوشی گلکسی A7 این تاییدیه را دریافت کرده بود. همچنین پیشتر، گوشی های گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 تاییدیه FCC (سازمان مشابه TENAA در آمریکا) را دریافت کرده بودند.
نسل دوم گوشی سامسونگ گلکسی A5 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن 1920*1080 می باشد. این گوشی دارای پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.7 گیگاهرتز می باشد. 2 گیگابایت رم و حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای گوشی می باشد. برای آن دسته از کسانی که حافظه ی بیشتری نیاز دارند امکان افزودن کارت حافظه تا سقف 128 گیگابایت وجود دارد.
دوربین اصلی گوشی هنوز دقیق مشخص نیست اما یا 8 و یا 13 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین جلو گوشی که مخصوص ویدیو چت و سلفی می باشد 5 مگاپیکسلی است. گوشی ضخامت نازک 6.9 میلی متری و وزن 145 گرمی خواهد داشت. به گفته ی TEENAA گوشی در رنگ طلایی در دسترس قرار خواهد گرفت و نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 5.1.1 می باشد. شماره مدل این گوشی نیز برای کسانی که برایشان مهم است SM-A5100 می باشد.
با توجه به دریافت گواهی سازمان ها ی مختلف گوشی های سری A، به زودی می توانیم شاهد معارفه ی گوشی های نسل دوم سری A توسط سامسونگ باشیم، این گوشی های شامل گلکسی A3، گلکسی A5 و گلکسی A7 می باشند.

دوربین اصلی گوشی هنوز دقیق مشخص نیست اما یا 8 و یا 13 مگاپیکسلی خواهد بود.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر