;
coinex

اضافه شدن گوشی جدید ویوو Y51 در وبسایت ویوو

اضافه شدن گوشی جدید ویوو Y51 در وبسایت ویوو
ویوو روز گذشته با عرضه ی گوشی های ایکس 6 و ایکس 6 پلاس توجه زیادی را به خود جلب کرد. اما این شرکت در در کنار معرفی این دو گوشی سطح بالای خود، گوشی ویوو Y51 که به مراتب رده پایین تر است را نیز معرفی کرد. این گوشی که به تازگی تاییدیه TEENA را دریافت کرده است امروز برروی وبسایت ویوو قرار گرفت. این شرکت با اضافه کردن نام این گوشی در وبسایت خود و با قرار دادن عکس های متعددی از آن، مشخصات آن را به طور کامل معرفی کرد.
گوشی ویوو Y551 دارای صفحه نمایش 5 اینچی و رزولوشن 540*960 می باشد. قدرت پردازشی گوشی نیز توسط تراشه ی اسنپدراگون 410 و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازشی 1.2 گیگا هرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 306 تامین می شود. رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از مشخصه های ساختار حافظه ای گوشی می باشند. همچنین برای کسانی که به حافظه ی بیشتری نیاز دارند امکان نصب کارت حافظه تا سقف 128 گیگابیات وجود دارد.
دوربین اصلی و دوربین پشت Y51 به ترتیب 8 و 5 مگاپیکسلی خواهند بود. باتری گوشی نیز ظرفیت 2350 میلی آمپری خواهد داشت و همچنین این گوشی از لحاظ اتصالات فناوری های 4G LTE، 3G، وای فای، بلوتوث، USB و GPS را پشتیبانی می کند. این گوشی در رنگ سفید موجود خواهد بود و ضخامت آن 7.52 میلی متر و وزن آن نیز 157 گرم خواهد بود. همچنین سیستم عامل پیش نصب آن نیز اندروید 5.0.2 می باشد.
درباره ی قیمت و زمان و مکان عرضه این گوشی هنوز اطلاعاتی بر روی سایت شرکت قرار نگرفته است، اما به زودی این اطلاعات منتشر خواهد شد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر