;
coinex

واتس اپ لینک های تلگرام در نسخه های اندورید را مسدود کرد

واتس آپ لینک های تلگرام در نسخه های اندورید را مسدود کرد

فیسبوک که مالک برنامه ی واتس آپ می باشد لینک های مربوط به پیام رسان رقیب یعنی تلگرام را مسدود کرده است. در نرم افزار واتس اپ اگر شما پیامی را دریافت و یا ارسال کنید که حاوی لینکی از تلگرام باشد، این پیام به صورت غیر قابل کلیک برای شما نمایش داده می شود یعنی شما نمی توانید آن لینک را باز، کپی یا به شخص دیگری ارسال کنید.
به طور کلی تمام دامنه های تلگرام در نرم افزار واتس آپ بلاک شده است. البته ذکر این نکته لازم است که در حال حاضر تنها نسخه های اندرویدی نرم افزار واتس آپ بدین شکل لینک های تلگرام را مسدود می کنند و باید دید که این سیاست واتس آپ در پلتفرم های دیگر چه زمانی اعمال خواهد شد. این تغییرات در پلتفرم اندروید بعد از نصب آخرین آپدیت نرم افزار که به تازگی ارسال شد، اعمال خواهد شد. بنابراین این تغییرات در نسخه ی 2.12.367 که هنوز اجرا می شود، پدیدار نخواهد شد.
شرکت تلگرام نیز این موضوع را تایید کرده است اما به نظر نمی رسد که این وضعیت برای آن ها خیلی نگران کننده باشد. سخنگوی تلگرام می گوید”معمولاً در چنین وضعیتی فیسبوک چنین چیزی را به مشکل فیلترینگ هوشمند خود نسبت می دهد و در این مورد نیز ما چنین انتظاری را داریم”. البته فیسبوک و واتس آپ هنوز هنوز اظهار نظری در این باره نکرده اند.
البته پیام رسان تلگرام اخیراً به شدت تحت فشار قرار گرفته است. به تازگی این شرکت متهم شده است که به صورت آگاهانه به اعضای سازمان تروریستی دولت اسلامی اجازه ی استفاده از این برنامه را داده است.

.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر