;
coinex

استفاده ی سامسونگ از لوله ی تخلیه حرارت در گوشی گلکسی اس 7

استفاده ی سامسونگ از لوله ی تخلیه حرارت در گوشی گلکسی اس 7

به نقل از برخی منابع آسیایی، سامسونگ به فکر تجهییز گلگسی اس 7 به لوله حرارتی می باشد.
چند ماه قبل و در زمانی که هنوز کوالکام به صورت کامل مشخصات چیپ ست اسنپدراگون 820 را فاش نکرده بود، شایعاتی مدعی این بودند که این تراشه نیز با مشکل گرم شدن بیش از حد مواجه است. پس از آن کوالکام که بزرگترین تولید کننده ی چیپ ست گوشی های هوشمند می باشد به این شایعات رسیدگی کرد و اعلام کرد چنین مشکلاتی در اسنپدارگون 820 وجود ندارد. هر چند که این شرکت در مواجهه با اتهام مشکلات گرمای بیش از حد اسنپدراگون 810 نیز منکر وجود این مشکل شده بود. اما کوهی از شواهد نشان از وجود این مشکل داشت و هر گونه شک و شبهه راجع به این قضیه را از بین برد.
به نظر می رسد که سامسونگ به سختی در حال کار کردن برای پیدا کردن راه حلی برای خارج کردن گرما از گوشی می باشد. از همین رو در حال آزمایش لوله های تخلیه حرارتی مختلف با شکل های مختلف است. البته سامسونگ اولین شرکتی نیست که به فکر استفاده از لوله ی تخلیه گرما در داخل گلکسی اس 7 افتاده است. گوشی های ایکسپریا زد 5 پریمیوم، شیائومی می نوت پرو و وان پلاس 2 همگی در به حداقل رساندن گرمای بیش از حد تراشه اسنپدراگون 810، از راه حلی مشابه استفاده کرده اند.
طبق اطلاعات غیر رسمی، گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 در دو ورژن عرضه خواهد شد: یک ورژن از چیپ ست اسنپدراگون 820 و دیگر از چیپ ست اکزینیوس 8890 استفاده خواهد کرد و با توجه به منطقه ای که اس 7 عرضه خواهد شد از یکی از این تراشه ها استفاده می شود.
لازم به ذکر است که تمام تراشه های گوشی های هوشمند وقتی به سطح دمای خطر ناک برسند از کار می افتند و یک سیستم تخلیه گرمایی باعث بهبود کارایی آن ها می شود.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر