;
coinex

نسخه ویژه طلایی نکسوس 6P گوگل به بازار آمد

نسخه ویژه طلایی نکسوس 6P گوگل به بازار آمد

در بسیاری از بازارها، نکسوس 6P گوگل را می توان در سه نسخه رنگی آلومینیوم (نقره)، گرافیت (سیاه)، و یخی (سفید) خریداری کرد. با این حال با توجه به گزارشات قبلی، این گوشی دارای یک نوع رنگی چهارم یعنی طلایی می باشد. از آغاز امروز، می توان این مدل رنگی نکسوس 6P را در ژاپن، از طریق گوگل استور، به نام نسخه ویژه نکسوس 6P خریداری کرد.
به غیر از قسمت بیرونی طلایی رنگ، به نظر نمی رسد نسخه ویژه نکسوس 6P چیز دیگری ارائه کند که بتواند خاص تلقی شود. این گوشی دارای قیمت مشابه با سه رنگ دیگر است، و می تواند در نسخه های 32 گیگابایتی، 64 گیگابایتی و یا 128 گیگابایتی خریداری شود.
همانطور که ممکن است در حال حاضر شنیده باشید، نکسوس 6P توسط هوآوی تولید شده، و پرچمدار گوشی های هوشمند گوگل است (که همزمان با مدل ارزان تری به نام نکسوس 5X که تولید LG می باشد معرفی شد). از ویژگی های برجسته آن می توان به شاسی آلومینیومی، یک صفحه نمایش 5.7 اینچی Quad HD AMOLED، اسکنر اثر انگشت، یک پردازنده ی هشت هسته ای اسنپ دراگون 810، و دوربین عقب 12.3 مگاپیکسلی با فوکس لیزر خودکار و ضبط ویدیو 4K اشاره کرد.
گوگل چیز دیگری در مورد در دسترس بودن نسخه طلایی نکسوس 6P در خارج از ژاپن نگفته است، بنابراین ما نمی دانیم که آیا این نسخه از گوشی در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر