;
coinex

طراحی گلکسی S7 سامسونگ مشخص شد

طراحی گلکسی S7 سامسونگ مشخص شد

سامسونگ هر ساله در حال تولید گوشی های هوشمند رده بالا با طراحی خوب است ولی در حالی که سازندگان گوشی های هوشمند رقیب مانند HTC شروع به تطبیق طراحی خود با اپل کرده اند و تمرکز طراحی خود را با حذف پلاستیک و جایگزینی آن با فلز پیش می برند، سامسونگ سنت خود را در مورد دقت در مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد و بستر نرم افزاری ادامه داده است.
با فروش کمتر پرچمدار سامسونگ در سال 2014 میلادی یعنی گلکسی S5 معلوم شد که سامسونگ نیاز به این دارد که ببیند طرفدارانش به دنبال چه چیزی هستند، در واقع باید گوشی هوشمند تولید می کرد که در عملکرد و طراحی اعلاء قابل رقابت با آیفون اپل باشد.
معرفی گوشی گلکسی S6 و گلکسی S6 اج از زبان طراحی جدید سامسونگ پرده برداری کرد، که در حال حاضر پرچمداران سامسونگ شامل یک فلز فوق العاده نازک و طراحی شیشه ای می باشد. حتی گلکسی S6 در ماه مارس جایزه ی “بهترین گوشی ، تبلت، و یا دستگاه جدید ” را در کنگره جهانی موبایل دریافت کرد. اگر شما عاشق طراحی سامسونگ گلکسی S6 شده اید، عاشق جانشین سال آینده ان یعنی گلکسی S7 نیز خواهید شد. اگر منتظر یک طراحی جدید هستید احتمالا باید تا سال 2017 صبر کنید.
یک گزارش جدید ادعا می کند سامسونگ همان طراحی گلکسی S6 را برای پرچمدار جدیدش استفاده کرده و تمرکز آن بر روی بهبود عملکرد و و مشخصات داخلی این گوشی هوشمند و دوربین آن می باشد. این قضیه بنا به گزارشات هزینه تولید را پایین نگه می دارد و همچنین به احتمال زیاد شرایطی فراهم می کند که سامسونگ به قیمت گلکسی S7 را کمتر از جدیدترین آیفون جدید اپل قیمت گذاری کند. باز این بر می گردد به گزارشات قبلی که در آن گفته شده بود سامسونگ در حال برنامه ریزی برای این است که قیمت گلکسی S7 از گلکسی S6 کمتر باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر