;
coinex

آیفون 6S رکورد سوئیچینگ مشتریان از اندروید به iOS را رقم زد

آیفون 6S رکورد سوئیچینگ مشتریان از اندروید به ios را رقم زد

به دلیل ادامه ی اکوسیستم نبرد اندروید در مقابل iOS، با توجه به آخرین گزارش از CIRP به نظر می رسد iOS به پیروزی رسیده است.

با توجه به مطالعه جدید توسط CIRP، آخرین آیفون 6S کاربران وفادار اندرویدی را به سوی خود و استفاده از iOS جلب کرده است.

در واقع در نظر سنجی CIRP نشان می دهد که شمارش کاربران اندرویدی که به iOS سوئیچ کرده اند بیشترین آماری می باشد که تا کنون در سه سال گذشته ثبت شده است (از زمانی که این اندازه گیری آغاز شد).
همچنین مایک لوین، از بنیانگذاران CIRP و یکی از شرکای آن، در این راستا بیان کرده :”راه اندازی این دو آیفون در سال جاری تعداد زیادی از کاربران اندرویدی را در مقایسه با سال پیش جذب کرده است.”
گزارشات، ادعاهای مدیر عامل شرکت اپل تیم کوک را تأیید می کند، او می گفت آخرین سود این شرکت 30 درصد از فروش آیفون در فصل چهارم میلادی به لطف مصرف کنندگانی بود که از اندروید به سیستم عامل iOS مهاجرت کرده بودند.
میانگین پست ها در طول اظهارات CIRP، نشان می دهد که نزدیک به 26 درصد از خریداران آیفون 6S اندروید را به حمایت از اکوسیستم اپل ترک کرده اند. در مقایسه، کاربرانی که از اکوسیستم های جایگزین برای سیستم عامل iOS استفاده کرده اند بسیار کم بودند. و گفتنی است که در سال 2014، تنها 12 درصد از کاربران اندروید جذب آیفون 6 شدند.
جالب توجه است، بررسی CIRP نشان می دهد که آیفون 6S پلاس در میان خریداران محبوب تر از آیفون 6S است. آیفون 6 پلاس در سال 2014 میلادی 25 درصد از فروش را به خود اختصاص داده بود، در حالی که در سال 2015، 37 درصد از فروش مربوط به آیفون 6S پلاس می شود.
این روند نشان می دهد که بیش از نیمی از مردم که آخرین آیفون اپل را خریداری کرده اند آنهایی هستند که قبل از این هم یک مدل قدیمی تر آیفون را در اختیار داشتند. در حالی که در سال 2014، 80 درصد از کسانی که آیفون 6 آیفون 6 پلاس خریداری کردند کسانی بودند که قبل از آن آیفون قدیمی تر داشتند.
با این حال، در این نظر سنجی CIRP، تنها 300 مورد از مشتریان اپل در ایالات متحده آمریکا مورد مطالعه قرار گرفته اند، یک نمونه بسیار کوچک، در نتیجه، یافته های این مطالعه رباید با کمی چاشنی خبری در نظر گرفت.

.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر