;
coinex

گوشی ZTE Blade A1 ارزان ترین گوشی جهان است که دارای سنسور اثر انگشت می باشد

گوشی ZTE Blade 1 ارزان ترین گوشی جهان است که دارای سنسور اثر انگشت می باشد

شرکت ZTE این هفته رسماً گوشی Blade A1 را معرفی کرد، یک گوشی هوشمند بسیار مقرون به صرفه با ویژگی های خوب و نادر در سطح خودش. در پشت این گوشی سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. ما تا کنون شاهد این نبودیم که گوشی های زیر 100 دلار به سنسور اثر انشگت مجهز باشند. اما این گوشی تنها 94 دلار قیمت دارد. با این تفاسیر می توان Blade A1 را به عنوان ارزان ترین گوشی که به سنسور اثر انگشت مجهز است، قلمداد کرد.

به گفته ی ZTE این سنسور اثر انگشت در مدت 0.3 ثانیه توانایی باز کردن قفل گوشی را دارد. بنابراین این سنسور سرعت بسیار خوبی هم دارد. این گوشی برای خرید هنوز در دسترس قرار نگرفته است و قرار است در اواخر این ماه توسط سایت JD.com بزرگترین فروشگاه آنلاین چینی ها به فروش برسد. این سایت در حال حاضر برای پیش سفارش این گوشی پذیرای کاربران می باشد.

در کنار سنسور اثر انگشت گوشی Blade A1 دارای بدنه ی پلاستیکی می باشد. صفحه نمایش این گوشی 5 اینچی بوده و دارای رزولوشن 720pاست. قدرت پردازشی این گوشی نیز توسط تراشه ی MT6735 مدیا تک و پردازنده ی 4 هسته ای با قدرت پردازش 1.3 گیگا هرتز تامین می شود. رم 2 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت توسعه از طریق کارت حافظه از مشخصه های حافظه ای گوشی می باشد. سیستم عامل پیش نصب گوشی نیز اندروید 5.1 لالی پاپ (که البته توسط ZTE سفارشی شده است) می باشد. دو سیم کارته بودن، پشتیبانی از فناوری 4G LTE و باتری 2800 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های این گوشی می باشد.

البته هنوز مشخص نیست که آیا Blade A1 در خارج از چین هم عرضه شود یا که خیر. اگر چنین اتفاقی بییفتد قطعاً بر قیمت آن افزوده خواهد شد اما همچنان می توان آن را به عنوان گوشی ارزان تلقی کرد.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر