;
coinex

گوشی گلکسی نوت 5 سرانجام در اروپا نیز عرضه خواهد شد

گوشی گلکسی نوت 5 سرانجام در اروپا نیز عرضه خواهد شد

سامسونگ تایید کرد که گوشی گلکسی نوت 5 خود را در اروپا نیز عرضه خواهد کرد. پیرو عرضه ی گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس در این منطقه، زمان آن رسیده که طرفداران اروپایی گلکسی تجربه ی استفاده از آخرین پرچمداران سامسونگ را بدست آورند. لازم به ذکر است که زمانی که گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس و نوت 5 در آگوست عرضه شدند سامسونگ اعلام کرد که قصد عرضه ی نوت 5 در اروپا را ندارد.

این گوشی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی و رزولوشن 2560*1440 بوده و به تراشه ی اکزینوس 7420 مجهز می باشد. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای آن است. از دیگر ویژگی های شاخص این گوشی نیز می توان به دوربین پشت و جلوی 16 و 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

گوشی گلکسی نوت 5 از جمله اولین گوشی های سامسونگ خواهد بود که اندروید 6 مارشمالو را دریافت می کند. در گزارش های قبلی عنوان شد که در مرحله ی اول عرضه ی اندروید 6، گوشی های گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس، اندروید 6 را در دسامبر 2015 دریافت خواهند کرد. در کنار این دو، گوشی های گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج، نوت 4 و نوت اج این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

به عبارت دیگر گوشی گلکسی نوت 5 زمانی که در انگلستان عرضه می شود اندروید 6 مارشمالو را اجرا خواهد کرد.

هنوز  معلوم نیست که سامسونگ به چه دلیلی عرضه ی گلکسی نوت 5 را در اروپا به تاخیر انداخت. این در حالی است که گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس خیلی زود در اروپا نیز عرضه شد. این دو پرچمدار سامسونگ در کنار هم در بسیاری از مناطق جهان عرضه و با استقبال خوبی مواجه شدند.

جزئیاتی مانند قیمت و تاریخ دقیق عرضه هنوز کامل مشخص نیست. سامسونگ هنوز رسماً خبر عرضه ی نوت 5 در انگلستان را اعلام نکرده است اما می دانیم که این اتفاق در حوالی ژانویه رخ خواهد داد.

.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر