;
coinex

یک منبع آگاه: سامسونگ گلکسی S7 در تست چند هسته ای گیک بنچ (Geekbench) امتیاز بالای 5423 را بدست آورد

یک منبع آگاه: سامسونگ گلکسی S7 در تست چند هسته ای گیک بنچ (Geekbench) امتیاز بالای 5423 را بدست آورد.

اوایل امسال خبر دار شدیم که در قلب سامسونگ گلکسی S7 که به بازار های آمریکا و چین وارد می شود یک چیپ اسنپ دراگون 820 وجود خواهد داشت. و در نقاط دیگر انتظار می رود که اکسینوس 8890 (Exynos 8890) تامین کننده انرژی این پرچمدار جدید سامسونگ باشد. با اتفاقات امسال، بدلیل اینکه چیپست اسنپ دراگون 810 با مشکل زیاد داغ شدن همراه بود همه گوشی های سامسونگ گلکسی S6، یک تراشه اکسینوس 7420 دریافت می کنند.

با ارسال خبری که یک منبع آگاه در سایت Weibo به آن اشاره کرد، حدس و گمان ها بر این است که گلکسی S7 با نسخه چیپست اسنپ دراگون 820 با مدیریت بهتر گرمایشی و مصرف انرژی کمتر، بهینه سازی شده است و برای کمک به کنترل دما یک لوله حرارتی به گلکسی S7 اضافه خواهد شد.

این پست Weibo اضافه می کند که تست جدید گیک بنچ (Geekbench) که بر روی سامسونگ گلکسی S7 انجام گرفت در تست تک هسته ای امتیاز تاثیر گذار 2456 و در آزمون چند هسته ای نمره فوق العاده 5423 را بدست آورد. اگر گفته های این فرد درست باشد و او واقعا یک منبع آگاه باشد می توان انتظار داشت که دوستداران کهکشانی ها و خریدارن سامسونگ هیچ گونه مشکلی با عملکرد گلکسی S7 در آینده نخواهند داشت. اما تا زمان رونمایی رسمی از آن می توانید به همه چیز به دیده تردید بنگرید!

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر