;
coinex

سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی واقعا قدرتمند می باشد

سامسونگ در حال کار بر روی یک گوشی واقعا قدرتمند می باشد

با توجه به نتایج فاش شده بنچمارک گوشی هوشمند بعدی سامسونگ، گلکسی S7، می تواند به اندازه آیپد پرو اپل، قدرتمند باشد.
گزارش ها می گویند که گلکسی S7، در دو نوع عرضه خواهد شد: یک مدل طراحی شده توسط پردازنده اسنپدراگون و دیگری با پردازنده اگزینوس سامسونگ. به نظر می رسد تفاوت این دو مدل ناچیز ، و هر دو گوشی بسیار قدرتمند باشند.
تست گیکبنچ، برنامه ای که عملکرد یک کامپیوتر و یا گوشی هوشمند را اندازه گیری می کند، یک سری آزمایشات با پردازنده یک هسته ای (شناخته شده به عنوان تک هسته ای) و یا پردازنده هایی با هسته های متعدد (شناخته شده به عنوان چند هسته ای) انجام می دهد. تست تک هسته ای نشان دهنده استفاده روزمره از دستگاه است در حالی که تست چند هسته ای چگونگی عملکرد دستگاه را در زمانی که تحت فشار است، از جمله زمان انجام بازی نشان می دهد.
مهم است که توجه داشته باشید که گلکسی S7 هنوز منتشر نشده است و به طوری که این داده می تواند ویرایش و یا اصلاح شود اما گزارش هایی که از سوی SamMobile به دست می آید به نظر معتبر است.
برای مقایسه ی قدرتمندی دستگاه با آیپد پرو بهتر است بدانید، در آزمایش تک هسته ای آیپد پرو از هر دو مدل گلکسی S7 امتیاز بیشتری کسب کرده است اما در آزمایش چند هسته ای که آیپد پرو برای آن طراحی شده است، امتیاز کمتری نسبت به گوشی جدید سامسونگ کسب کرده است.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر