;
coinex

سامسونگ و ال جی آخرین عرضه گوشی های هوشمند مقرون به صرفه ی خود را به زودی انجام می دهند

برای خریداران گوشی های هوشمند مقرون به صرفه، سال 2015 یک سال فوق العاده بوده است.

برای خریداران گوشی های هوشمند مقرون به صرفه، سال 2015 یک سال فوق العاده بوده است. با توجه به گزارشی در سایت VentureBeat، به نظر می رسد امسال با وجود گوشی های گلکسی J3 و ال جی K7، برای افرادی که به دنبال گوشی های مقرون به صرفه بودند بسایر دلپذیر تر شد.
گوشی سامسونگ، در حال حاضر در چین در فرم عجیبی به نام گلکسی (J3(6 در دسترس است، شایعه شده است که این گوشی گلکسی J3 سال آینده میلادی در ایالات متحده، مظابق با همتای چینی خود راه اندازی می شود، که با نمایشگر AMOLED 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1، 280 همراه می باشد.
مشخصات دیگر شامل وجود یک پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون 410 کوالکام، رم 1.5 گیگابایتی با 16 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 2،600 میلی آمپر ساعتی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو می باشد. گفتنی است که حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن دو برابر همتای چینی اش است.
بر اساس این گزارش، AT & T و اسپرینت، و همچنین کریکت وایرلس، بوست موبایل، و ویرجین موبایل، اپراتور های گلکسی J3 خواهند بود.
حال برسیم به گوشی هوشمند مقرون به صرفه ی ال جی K7، به نظر می رسد این گوشی شامل نمایشگر 5 اینچی با وضوح تصویر 854 در 480 می باشد. با نگاهی گذرا به گزارشات معلوم می شود که از نظر مشخصات سخت افزاری شامل پردازنده ی چهار هسته ای اسنپدراگون 210 کوالکام با قدرت پردازش 1.1 گیگاهرتز می باشد و با رم 1.5 گیگاباتی و حافظه ذخیره سازی 8 گیگابایتی طراحی شده است، و این گزارش هیچ اشاره ای به حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا از طریق یک اسلات کارت میکرو SD نکرده است. لازم به ذکر است، دوربین های جلو و پشت این گوشی، هر دو 5 مگاپیکسل می باشند.

.

.

منبع: digitaltrends


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر