;
coinex

قاب هوشمند اپل برای گوشی های آیفون 6 و آیفون 6 اس به قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد

قاب هوشمند اپل برای گوشی های آیفون 6 و آیفون 6 اس به قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد

بعد از تولید یکی از باریک ترین گوشی های جهان، اپل به وسیله ی قاب هوشمند اسمارت باتری (Smart Battery) خود به دنبال بالا بردن دوام باتری گوشی های آیفون 6 و یا آیفون 6 اس می باشد.
قاب اسمارت باتری محصولی جدید با نام تجاری اپل می باشد و به صورت اختصاصی برای آخرین ورژن های آیفون طراحی شده است که به کاربران اجازه می دهد تا دوام باتری خود را به صورت قابل توجهی افزایش دهند. برای مثال 25 ساعت اضافی برای تماس تلفنی، استفاده از اینترنت 4G LTE تا 18 ساعت و قابلیت پخش ویدیو تا 20 ساعت از امکاناتی است که این قاب هوشمند به کاربران ارائه می دهد.
گوشی های اپل در گذشته همیشه از دوام باتری خوبی برخوردار بودند، اما ایده ی جدید این شرکت در ساخت گوشی هایی با ضخامت کم که در آخرین آیفون های عرضه شده شاهد آن بودیم باعث شد که انتظارات از دوام باتری این گوشی ها برآورده نشود.
قاب های هوشمند جدید اپل در تلاش برای حل این مشکل می باشند، البته نمی توان جنبه ی درآمدزاییِ عرضه ی این قاب ها برای اپل را نادیده گرفت که به طور قطع می تواند فروش خوبی را برای اپل رقم بزند. این قاب ها عیب هایی هم دارند که به سادگی از آن ها نمی توان گذشت. شاید عمده ترین عیب آن های این باشد که مانع جلوه ی زیبایی و براق بودن پشت گوشی شده و برآمدگی قابل توجهی را در پشت آن ایجاد می کند.

 این قاب ها عیب هایی هم دارند که به سادگی از آن ها نمی توان گذشت. شاید عمده ترین عیب آن های این باشد که مانع جلوه ی زیبایی و براق بودن پشت گوشی شده و برآمدگی قابل توجهی را در پشت آن ایجاد می کند.

پیش بینی می شود که این محصول با استقبال قابل توجهی از کاربران حرفه ای که به دنبال افزایش ماندگاری باتری گوشی خود می باشند، مواجه شود.
این قاب با قیمت 99 دلار و در رنگ های خاکستری و سفید عرضه خواهد شد و در حال حاضر در آمریکا برای پیش سفارش در دسترس قرار گرفته است، همچنین انتظار می رود که تا اواخر هفته در اختیار کاربران قرار گیرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی،تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر