coinex
otetmarket
propification.com

گوشی شیائومی می 5 در تاریخ 21 ژانویه عرضه خواهد شد

پس از مدت ها انتظار، رفته رفته به روز پرده برداری از پرچمدار بعدی شیائومی نزدیک می شویم. رندر جدیدی که از این گوشی بر روی Webio  دیده شد، نشان گر این بود که می 5 اولین گوشی شیائومی خواهد بود که دکمه ی “خانه”  آن به صورت فیزیکی طراحی شده است. در ماه اکتبر بود که شایعاتی شنیده شد که می 5 اولین گوشی جهان خواهد بود که از سنسور اثر انگشت ساخته ی کوالکام استفاده خواهد کرد. اما ظاهراً این اتفاق نخواهد افتاد و شیائومی مجبور است که از دکمه “خانه” به صورت فیزیکی استفاده کند.

بر خلاف سنسور های اثر انگشت قدیمی، سنسور های اثر انگشت اولتراسونیک برای کار کردن به سنسور یا دکمه ی فیزیکی احتیاج ندارند. در واقع سنسور های اثر انگشت می توانند بر روی صفحه نمایش تعبیه شوند. یکی از دیگر تفاوت های عمده ی سنسور های اولتراسونیک با قدیمی ها این است که این سنسور ها تحت تاثیر کثیفی ها و ذرات فیزیکی قرار نمی گیرند  در حالی که عملکرد سنسور های قدیمی تحت تاثیر این ذرات قرار می گیرد و به درستی عمل نمی کند.

اما به تازگی شیائومی متوجه شده است که سنسور اثر انگشت ساخت کوالکام هنوز به اندازه ی کافی قابل اعتماد و پایدار نیست و این موضوع برای شیاومی اطلاً خوشایند نبود. بنابراین شیائومی از سنسور های قدیمی در این گوشی استفاده می کند و به این دلیل است که شیائومی دکمه ی “خانه” این گوشی را به صورت فیزیکی طراحی کرده است.

 با توجه به اطلاعات دیگری که در این رندر وجود داشت احتمالاً گوشی می 5 پس از ماه ها انتظار در تاریخ 21 ژانویه پرده برداری خواهد شد. انتظار می رود که این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی بوده و به پردازنده ی اسنپدراگون 820 مجهز باشد. همچنین صفحه نمایش گوشی ورژن خاصی از تاچ سه بعدی را ارائه می دهد. طبق پستی که بر روی Webio منتشر شد گوشی از لحاظ حافظه ای  در دو نسخه عرضه خواهد شد، یکی از این ورژن ها قیمت 311 دلار و دیگری دارای قیمت 389 دلار خواهد بود.

.

منبع:phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر