;
coinex

هشتمین جشنواره وب ایران 1394 چه روزی خواهد بود؟

هفتمین جشنواره وب و نرم افزارهای موبایل ایران که بزرگترین میهمانی وب سایت های ایرانی نیز در سال 1393 به شمار می رفت در حالی به پایان رسید که طبق معمول هر ساله ی آن، با رشدی چشم گیر همراه بود. گفته می شود در هفتمین دوره برگزاری این جشنواره حدوداً 12 هزار وب سایت و 3000 اپلیکیشن در آن شرکت کرده بودند که این، نشان از رشد 50 درصدی آن نسبت به دوره ششم می باشد.

هفتمین جشنواره وب و نرم افزارهای موبایل ایران که بزرگترین میهمانی وب سایت های ایرانی نیز در سال 1393 به شمار می رفت در حالی به پایان رسید که طبق معمول هر ساله ی آن، با رشدی چشم گیر همراه بود. گفته می شود در هفتمین دوره برگزاری این جشنواره حدوداً 12 هزار وب سایت و 3000 اپلیکیشن در آن شرکت کرده بودند که، نشان از رشد 50 درصدی آن نسبت به دوره ششم می باشد.

(اگر احیاناً می خواهید که از اتفاقات آخرین جشنواره وب ایران مطلع گردید می توانید به لینک هایی که در ادامه می آیند مراجعه نمایید:

فهرست کامل برگزیدگان جشنواره وب ایران ۱۳۹۳

برگزیدگان جایزه مردمی هفتمین جشنواره وب ایران

سایت‌های جشنواره وب چطور برگزیده شدند؟)

حال با نزدیک شدن به تاریخ سنتیِ برگزاری این رویداد بزرگ اینترنتی کشور، شایعاتی جدید مبنی بر زمان دقیق آن به گوش می رسد. اما بگذارید قبل از بیانِ این شایعه، شواهدی را بیان کنیم که نشان می دهند این شایعه چندان هم بی پایه و اساس نیست.

با مراجعه به وب سایت جشنواره وب ایران، با این پیغام: “آغاز هشتمین دوره جشنواره وب و نرم افزار های موبایل ایران، به زودی…”، مواجه خواهید شد. این پیغام، اولین انگیزه ی ما برای پی بردن به رازِ هشتمین جشنواره وب ایران بود!

با مراجعه به وب سایت جشنواره وب ایران، با این پیغام: "آغاز هشتمین دوره جشنواره وب و نرم افزار های موبایل ایران، به زودی..."، مواجه خواهید شد. این پیغام، اولین انگیزه ی ما برای پی بردن به رازِ هشتمین جشنواره وب ایران بود!

.

علاوه بر این موضوع، هفته گذشته شایان شلیله، بنیان گذار جشنواره وب ایران در یک توییت در اکانت شخصی خود در توییتر گفت: “اگر خدا بخواد جشنواره وب ایران توی هفته دیگه لانچ میشه و ثبت نام ها باز میشه IranWebFestival@”. این مطلب از زبان بنیان گذار این همایش با عظمت، همگی را به فکر فرو برد و امیدها را برای شروع این رقابت هیجان انگیز دو چندان کرد. با توجه به متنِ این توییت و تاریخ توییت شدنش – که در 12 آذر صورت گرفته بود – همه ما را بر این باور استوار کرد که این جشنواره، شنبه همین هفته یعنی 14 آذرماه برگزار می شود، اما این شنبه هم بی سر و صدا گذشت و خبری از هشتمین جشنواره وب ایران نشد!

علاوه بر این موضوع، هفته گذشته شایان شلیله، بنیان گذار جشنواره وب ایران در یک توییت در اکانت شخصی خود در توییتر گفت: "اگر خدا بخواد جشنواره وب ایران توی هفته دیگه لانچ میشه و ثبت نام ها باز میشه IranWebFestival@". این مطلب از زبان بنیان گذار این همایش با عظمت، همگی را به فکر فرو برد و امیدها را برای شروع این رقابت هیجان انگیز دو چندان کرد. با توجه به متنِ این توییت و تاریخ توییت شدنش – که در 12 آذر صورت گرفته بود – همه ما را بر این باور استوار کرد که این جشنواره، شنبه همین هفته یعنی 14 آذرماه برگزار می شود، اما این شنبه هم بی سر و صدا گذشت و خبری از هشتمین جشنواره وب ایران نشد!

.

اما همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، به تازگی شایعاتی به گوش رسیده که با توجه به دانسته های قبلیمان می توان گفت که این شایعات درست می باشند. این شنیده ها حاکی از آن اند که تاریخ برگزاری این رویدادِ بزرگ، 21 آذر ماه (یعنی روز شنبه هفته آینده) خواهد بود! با توجه به پیغام منتشر شده بر روی وب سایت این جشنواره و همچنین توییتِ 12 آذر ماه شایان شلیله، احتمال آنکه این شایعه صحت داشته باشد بسیار زیاد است.

اما اگر شما نیز (درست همانند ما!) خواهان قطعیت در این رابطه هستید، کافی است تا شنبه هفته آینده صبر نمایید و جای بسی امیدواری است که این، زمان زیادی نخواهد بود. ما نیز تلاش خود را خواهیم کرد که تمامی اخبار مربوط به هشتمین جشنواره وب ایران 1394 را پوشش داده و به سرعت در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم، پس همچنان با تکرا همراه باشید.

.

.


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این همه تعریف و تمجید صرفا جهت برنده شدن در جشواره نیست؟!!!!

    پاسخ