;
coinex

نسل دوم گوشی های گلکسی A5 و گلکسی A3 ، در تاریخ 8 ژانویه در اروپا عرضه خواهند شد

نسل دوم گوشی های گلکسی A5 و گلکسی A3 ، در تاریخ 8 ژانویه در اروپا عرضه خواهند شد

پس از استقبال خوب مشتریان از گوشی های سری A سامسونگ، شرکت تصمیم به ساخت سری دوم این گوشی ها گرفت.
از همین رو احتمالاً خیلی ها برای خرید گوشی های میان رده ی سری A سامسونگ برنامه ریزی کرده اند و بی صبرانه منتظر عرضه ی این گوشی ها هستند.
گوشی های نسل دوم سری A سامسونگ در حال حاضر برای خرید در چین در دسترس قرار دارند و با شروع ژانویه این گوشی ها در سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهند شد. اما زمان دقیق آنها هنوز مشخص نیست و فقط در مورد اروپا می توان گفت که این گوشی ها در نیمه ی اول ژانویه به بازار می آیند.
با توجه به یک خرده فروش هلندی که در حال حاضر پیش سفارش گوشی های گلکسی A3 مدل 2016 و گلکسی A5 مدل 2016 از طریق این خرده فروش صورت می گیرد، این دو گوشی در تاریخ 8 ژانویه در دسترس قرار خواهند گرفت. گوشی گلکسی A3 قیمتی معادل 329 یورو و گوشی گلکسی A5 قیمتی حدود 429 یورو خواهد داشت. در حال حاضر مشخص نیست که آیا گوشی گلکسی A7 نیز در اروپا منتشر خواهد شد یا که خیر.
هر دو گوشی گلکسی A3 و گلکسی A5 ضخامت 7.3 میلی متر داشته و هر دو گوشی دارای دوربین جلو ی 5 و دوربین عقب 13 مگاپیکسلی می باشند. اما این گوشی ها از لحاظ سایز و رزولوشن صفحه نمایش با هم متفاوت خواهند بود. گلکسی A3 دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 1280*720 می باشد و این در حالی است که گوشی گلکسی A5 دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی و رزولوشن 1920*1080 خواهد بود. گوشی گلکسی A3 به پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتزی مجهز بوده و رم 1.5 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل توسعه از مشخصه های حافظه ای این گوشی می باشد. اما گوشی A5 از لحاظ پردازشی کمی قدرتمند تر از A3 می باشد چرا که دارای پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.6 گیگا هرتز است. این گوشی دارای رم 2 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل توسعه می باشد. باتری این گوشی ها نیز به ترتیب 2300 و 2900 میلی آمپر ساعتی است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر