;
coinex

با معماری ماژولار Tetris House خانه ی دلخواه خود را بسازید

معماری ماژولار Tetris House. Tetris House یک سیستم ماژولار از بلوک هاست که می توان آن ها را با ترتیب های مختلفی در هم چفت کرد.

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که طرح خانه ی خود را مطابق میلتان تغییر دهید؟ خب! یک کانسپت جدید از دنیای معماری به شما این امکان را می دهد که به سادگی این کار را انجام دهید. Tetris House یک سیستم ماژولار از بلوک هاست که می توان آن ها را با ترتیب های مختلفی در هم چفت کرد. همچنین ساکنان آن می توانند از لوازم جانبی مختلفی برای نما دادن به آن استفاده کنند.

گفته می شود که ایده ی این ساختمان Tetris House که توسط معماری Janjaap Ruijssenaars طراحی شده، در سال ۲۰۰۹ به سر این معمار می زند.

هر خانه شامل تعدادی بلوک می باشد که به راحتی در کنار یکدیگر و یا به صورت ستونی بر روی یکدیگر قرار داده می شوند. ساکنان می توانند هر جزء مانند آشپزخانه و یا حمام را در هر جایی که می خواهند قرار دهند. این بلوک ها ساختاری از جنس فولاد دارند و همچنین دارای میله هایی فولادی است که برای بالکن و کرکره های آن استفاده می شود.

Universe می گوید هنگامی که تصمیم گرفتید که چه چیدمانی را برای این بلوک ها به کار ببندید، آن را پیاده سازی کنید و از بابت ثبات آن هیچ شکی به دل خود راه ندهید. هر زمانی که خواستید این چیدمان بلوک ها را تغییر دهید باید از یک جرثقیل برای حرکت دادن آنها کمک بگیرید و به اطراف نقل مکان کنید.

نمونه ی این ساختمان Tetris House به اندازه ی ۱۷۵ متر مربع می باشد، اما با توجه به ماهیت ماژولار آن می تواند طبیعتا به فضای بیشتری هم نیاز داشته باشد. هزینه ای که برای این ساختمان می شود به شرایط محلی آن بستگی دارد.

گفته می شود که ایده ی این ساختمان Tetris House که توسط معماری Janjaap Ruijssenaars طراحی شده، در سال ۲۰۰۹ به سر این معمار می زند.

نمونه ی این ساختمان Tetris House به اندازه ی ۱۷۵ متر مربع می باشد، اما با توجه به ماهیت ماژولار آن می تواند طبیعتا به فضای بیشتری هم نیاز داشته باشد.

هر خانه شامل تعدادی بلوک می باشد که به راحتی در کنار یکدیگر و یا به صورت ستونی بر روی یکدیگر قرار داده می شوند. ساکنان می توانند هر جزء مانند آشپزخانه و یا حمام را در هر جایی که می خواهند قرار دهند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر