;
coinex

تبلت پیکسل C گوگل برای خرید بر روی گوگل پلی عرضه شد

تبلت پیکسل C گوگل برای خرید بر روی گوگل پلی عرضه کرد

در ماه سپتامبر بود که گوگل در کنار گوشی های نکسوس 5X و نکسوس 6P از تبلت پیکسل Pixel C) C) نیز پرده برداری کرد. امروز پس از گذشت چند ماه که هیچ خبری از این تبلت نبود، گوگل آن را برای خرید بر روی گوگل پلی قرار داد.
اگر شما قصد خرید این تبلت را دارید پیشنهاد می کنیم که حتماً اولین ویدیوی مرتبط با تبلت را که امروز منتشر شد تماشا کنید (با مراجعه به لینک منبع می توانید این ویدیو را مشاهده نمایید).
این فیلم تنها یک ویدیوی تبلیغاتی ساده است اما ایده ی جالبی را راجع به طرح کلی تبلت پیکسل C به کاربران ارائه می دهد. در واقع این ویدیو پیکسل C را تبلتی سطح بالا معرفی می کند که به راحتی و با یک کیبورد بلوتوثی می توان آن را به یک مینی لپ تاپ تبدیل کرد.
بر خلاف تبلت های نکسوس گوگل که به کمک دیگر شرکت ها ساخته می شد، تبلت پیکسل C اولین تبلت اندرویدی می باشد که تمامی مراحل ساخت آن، از آغاز تا پایان توسط خود گوگل صورت گرفته است.
این تبلت دارای صفحه نمایش 10.2 اینچی و رزولوشن 2560*1800 می باشد و با تراکم پیکسلی 308 پیکسل بر اینچ کار می کند. این تبلت به تراشه ی Tegra X1 و پردازنده ی 8 هسته ای مجهز خواهد بود. 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت از مشخصه های حافظه ای پیکسل C می باشند. دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن نیز 2 مگاپیکسلی خواهد بود. از لحاظ اتصالاتی، این گوشی دارای پورت USB نوع C، وای فای و بلوتوث نسخه ی 4.1 می باشد. از لحاظ نرم افزاری نیز این تبلت اندروید مارشمالو را اجرا می کند و همه ی آپدیت های نرم افزاری از جمله پچ های امنیتی ماهانه را دریافت خواهد کرد. این تبلت دارای ابعاد 242*179*7 میلی متر بوده و همچنین 517 گرم وزن خواهد داشت.
ورژن 32 گیگابایتی پیکسل C قیمتی معادل 499 دلار و ورژن 64 گیگابایتی آن قیمتی حدود 599 دلار خواهد داشت. البته برای تبدیل آن به مینی لپ تاپ شما باید هزینه ی 149 دلاری کیبورد را نیز بپردازید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی،تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر