;
coinex

آپدیت نسخه ی اندروید مرورگر اپرا مینی

آپدیت نسخه ی اندروید مرورگر اپرا مینی

مرور گر محبوب اپرا مینی با اضافه کردن ویژگی های جدید آپدیتی را برای نسخه ی اندروید خود منتشر کرد. یکی از این تغییرات امکان دانلود را برای کاربران آسان تر کرده است. اگر شما قصد دانلود فایل بزرگی را دارید که حجم زیادی از ترافیک ماهانه ی شما را مصرف می کند به منوی تنظیمات دانلود نرم افزار اپرا مراجعه کنید. بروزر این امکان را به شما می دهد تا تنظیمات دانلود را به گونه ای قرار دهید که تا زمانی که در محدوده ی وای فای قرار دارید دانلودهای برنامه ریزی شده در حالت توقف قرار گیرند.
همچنین اپرا اجازه می دهد تا شما تصمیم بگیرید که چه تعداد فایلی به صورت همزمان با هم دانلود شوند. قابلیت دیگری که در این مرور گر اضافه شده، این است که در صورت تمایل می توانید هنگام آغاز و پایان دانلود یک فایل، هشداری را از نرم افزار دریافت کنید. شما می توانید تعداد فایل هایی را که به صورت همزمان دانلود می شوند را به صورت دلخواه تنظیم کنید و برای هر فایل مسیر ذخیره سازی جداگانه ای را بر روی دستگاه خود در نظر بگیرید.

آپدیت نسخه ی اندروید مرورگر اپرا مینی
یکی دیگر از تغییرات عمده گنجاندن نوار دسته بندی در بالای مرورگر و بالای نوار آدرس است که شامل دسته های مختلفی از محتوا می باشد. شما می توانید از بین موضوعات وب، تصاویر، خرید، فیلم و اخبار به راحتی گزینه ی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آپدیت نسخه ی اندروید مرورگر اپرا مینی

مرورگر رایگان اپرا را می توانید از گوگل پلی دانلود کنید و اگر در حال حاضر نرم افزار اپرا مینی را بر روی دستگاه خود نصب کرده اید می توانید با مراجعه به بخش برنامه ها و بازی ها من (My apps and games) در گوگل پلی استور، آپدیت برنامه را دریافت کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر