;
coinex

موتورولا اعلام کرد که نسل دوم گوشی موتو E اندروید 6 را دریافت خواهد کرد

موتورولا اعلام کرد که نسل دوم گوشی موتو E اندروید 6 را دریافت خواهد کرد

در ماه اکتبر بود که موتورولا لیست گوشی های هوشمندی که قرار است اندروید 6 مارشمالو را دریافت کنند منتشر کرد. در آن زمان بسیاری از هواداران موتورولا وقتی فهمیدند که نسل دوم گوشی موتو E که در اوایل سال جاری عرضه شده بود، در لیست منتشر شده توسط موتورولا قرار ندارد، بسیار دلسرد شدند.
امروز موتورولا اعلام کرد که نسل دوم گوشی موتو E نیز سهم خود را از اندروید 6 مارشمالو دریافت خواهد کرد. اما به نظر می رسد که ورژن 2015 گوشی موتو E تنها در برخی مناطق این آپدیت را دریافت کند. کانادا، آمریکای لاتین، اروپا و آسیا مناطقی خواهند بود که اندروید 6 مارشمالو را دریافت خواهند کرد. البته به صورت واضح گفته شد که این آپدیت در چین عرضه نخواهد شد و همچنین هیچ گونه اشاره ای به آمریکا نشد و مشخص نیست که کاربران آمریکایی این آپدیت را دریافت می کنند یا که خیر.
اندروید مارشمالو شامل بهبود های زیادی است که از جمله ی آنها می توان به حالت صرفه جویی باتری با نام Doze، سرویس پرداخت اندروید، سطح دسترسی بیشتر در مدیریت برنامه ها و موارد دیگر اشاره کرد.
گوشی موتورولا موتو E در زمره ی گوشی های میان رده قرار دارد و از جمله گوشی هایی است که با توجه به مشخصاتی که دارد از قیمت خوبی برخوردار است. شاید بد نباشد مروری کوتاه بر مشخصات موتو E داشته باشیم.
این گوشی دارای صفحه نمایش 4.5 اینچی و رزولوشن 960*540 می باشد. تراشه ی مورد استفاده در این گوشی اسنپدراگون 200 است. رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی از جمله مشخصه های حافظه ای موتو E هستند. دوربین اصلی گوشی 5 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن VGA بوده و همچنین ظرفیت باتری این دستگاه 2390 میلی آمپر ساعت می باشد. ورژن GSM این گوشی 119.99 دلار و ورژن 4G LTE آن 149.99 دلار قیمت دارد.

.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر