;
coinex

طعنه ی ایسوس به قاب اسمارت باتری و گوشی آیفون 6 اس اپل

طعنه ی ایسوس به قاب اسمارت باتری و گوشی آیفون 6 اس اپل

مدتی کوتاه پس از عرضه ی قاب اسمارت باتری برای گوشی های آیفون 6 و آیفون 6 اس توسط اپل، برخی از شرکت ها اقدام به واکنش و طعنه زدن نسبت به این محصول و گوشی آیفون 6 اس اپل کردند. یکی از این شرکت ها ایسوس بود که در توییتر خود عکسی را منتشر کرد که در آن یک گوشی آیفون 6 اس به همراه قاب اسمارت باتری در کنار گوشی ZenFone Max به نمایش گذاشته شدند.لازم به ذکر است گوشی ZenFone Max باتری به ظرفیت 5000 میلی آمپر دارد و البته هنوز عرضه نشده است.
ایسوس به مقایسه ی قدرت باتری ZenFone Max و ترکیب قدرت باتری آیفون 6 اس و قاب اسمارت باتری پرداخته و با لحنی طعنه آمیز گفت: “وقتی شما حداکثر قدرت را در داخل یک گوشی داشته باشید دیگر به پکیج اضافی نیاز نخواهید داشت.” به نظر می رسد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ایسوس حداقل روی کاغذ مزیت های زیادی داشته باشد. این باتری امکان 37 ساعت مکالمه تلفنی، 20 ساعت استفاده از اینترنت و 22 ساعت پخش ویدیو را به کاربران می دهد. این در حالی است که گوشی آیفون 6 اس به همراه قاب خود  سرویس های مشابه را به ترتیب 25 ساعت، 18 ساعت و 20 ساعت ارائه می دهد.
البته گوشی ZenFone Max از هر لحاظ بسیار متفاوت با آیفون 6 اس است. این گوشی بزرگتر و ضخیم تر از آیفون 6 اس بوده و سیستم عامل اندروید را اجرا می کند. تراشه مورد استفاده در این گوشی اسنپدراگون 410 بوده که معمولاً در گوشی های سطح پایین شاهد استفاده از این تراشه هستیم. همچنین این دو گوشی از لحاظ قیمتی نیز اختلاف زیادی را با هم دارند.
به طور کلی مقایسه این دو گوشی به هیچ وجه کار درستی نیست. به نظر ایسوس با زیرکی قصد داشت گوشی ZenFone Max خود را که به زودی عرضه خواهد شد، بزرگ نمایی کند که در این امر موفق عمل کرد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر