;
coinex

قابلیت جدید فیسبوک به کاربران این امکان را می دهد که در حالت آفلاین به محتوای جدید دسترسی داشته باشند

قابلیت جدید فیسبوک. فیسبوک روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال راه اندازی تکنولوژی جدیدی است که به کاربران این امکان را می دهد که مادامی که اتصال به اینترنت موبایل ضعیف است، بتوانند به محتوای جدید بر روی خبرخوان فیسبوک دسترسی یابند.

فیسبوک روز چهارشنبه اعلام کرد که در حال راه اندازی تکنولوژی جدیدی است که به کاربران این امکان را می دهد که مادامی که اتصال به اینترنت موبایل ضعیف است، بتوانند به محتوای جدید بر روی خبرخوان فیسبوک دسترسی یابند.

این حرکت به منظور افزایش تعداد افرادی است که در بازارهای در حال توسعه، با استفاده از گوشی های خود آنلاین می شوند و به اتصال کند 2G دسترسی دارند.

این کمپانی در وبلاگ خود اینگونه نوشته است: “ماموریت ما با News Feed برای اتصال افراد و دسترسی به موضوع هایی است که برای آنها خیلی اهمیت دارد، اما اگر نیورفیدها (خبرخوان ها) ی افراد به دلیل اتصال اینترنت ضعیف آنها بارگذاری نمی شود، ما نمی توانیم به آنها مناسب ترین موضوع را نشان دهیم.”

این خبرخوان که در صفحه ی اصلی فیسبوک می باشد، اجتماعی از “موضوعاتی” –استاتوس ها، عکس ها، لینک ها و پست های لایک شده توسط افراد و نهادهایی که کاربر دنبال می کند- است که توسط الگوریتمی مبنی بر عادات گذشته ی خود کاربر تعیین می شود. این شرکت هم اکنون در حال تست یک بروزرسانی نرم افزاری است که به این شکل عمل می کند که اگر اتصال گوشی کاربر قطع می شود و در نتیجه قادر به بازیابی محتوای جدید نیست؛ موضوعات دانلود شده ی قبلی را که کاربر ندیده است، اسکن می کند و آنها را بر روی این خبرخوان نشان می دهد.

همچنین کاربران به هنگام قطع اتصال اینترنت خود می توانند نظراتشان را به صورت پیش نویس داشته باشند. این سایت هم اکنون به اشتراک گذاری و لایک کردن پست ها را در حالت آفلاین فعال می سازد.

فیسبوک نوشته است: “این تغییرات به هرکسی که اتصال اینترنتی ضعیفی دارد و حتی کسانی که به طور کلی اتصال شبکه ای خوبی دارند اما در مکان هایی مانند مترو، تونل ها مرتبا این ارتباطشان قطع می شود، کمک خواهد کرد.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: time


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر