;
coinex

مایکروسافت برای انتخاب بازی بعدی معمولی ویندوز از شما کمک می خواهد

سبک بازی کژوال (casual، نامرتب)، به بازی هایی می گویند که برای گروه به خصوصی از افراد ساخته نشده و می تواند هر نوع سلیقه، گیم پلی و سبکی را شامل شود. حال تیم بازی های کژوال مایکروسافت - که مسلماً همه ما با بازی های آن ها مثل Solitaire و Minesweeper خاطره داریم – برای انتخاب عنوان بازی بعدی خود، لیستی از پنج بازی کلاسیک تهیه کرده و از کاربران خواسته اند که در این انتخاب به آن ها کمک کنند.

سبک بازی کژوال (casual، نامرتب)، به بازی هایی می گویند که برای گروه به خصوصی از افراد ساخته نشده و می تواند هر نوع سلیقه، گیم پلی و سبکی را شامل شود. حال تیم بازی های کژوال مایکروسافت – که مسلماً همه ما با بازی های آن ها مثل Solitaire و Minesweeper خاطره داریم – برای انتخاب عنوان بازی بعدی خود، لیستی از پنج بازی کلاسیک تهیه کرده و از کاربران خواسته اند که در این انتخاب به آن ها کمک کنند.

در همین خصوص این شرکت یک نظرسنجی ترتیب داده که از شما می خواهد بگویید کدام یک از این پنج بازی کلاسیک را به عنوان بازی بعدی ویندوز خود می خواهید. لازم به ذکر است که زمان این نظر سنجی تا 17 دسامبر (26 آذر) به پایان خواهد رسید.

سه عدد از این گزینه ها – یک کلکسیون بازی های کازینو، یک شبیه ساز شطرنج و یک نسخه مجازی از بازی Hearts – انتخاب هایی بسیار شناخته شده می باشند. دو گزینه باقی مانده، یکی در سبک بازی پازلی Bejuweled به نام مایکروسافت بابلز (Microsoft Bubbles) و دیگری یک بازی در سبک بازی با کلمات و جدولی است که این دو نیز از جمله محبوب ترین پیشنهاداتی است که این تیم در طول سال ها فعالیت دریافت کرده اند.

علاوه بر این نظرسنجی، مایکروسافت از کاربران خواست تا در برنامه دایره داخلی اش (Inner Circle) نیز شرکت کنند تا در جریان پیشرفت کار قرار گرفته و بتوانند زودتر از سایرین به بازی های انتخاب شده دسترسی داشته باشند. همچنین با این کار، کاربران می توانند به طور کامل در فرایند توسعه و بازخورد آن ها شرکت نمایند.

.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر