;
coinex

تیم سازنده ی Pixel C از اسپلیت اسکرین در اندروید N خبر می دهد

اسپلیت اسکرین. تیم سازنده ی Pixel C از اسپلیت اسکرین در اندروید N خبر می دهد

تبلت جدید گوگل پیکسل سی (Google Pixel C) به دلیل سخت افزار عالی و بدون کمبود برنامه ها و نرم افزارهای بهینه نظر همگان را به خود جلب کرده است. تیم پیکسل C به تازگی به یک سری از سوالاتی که در Reddit Ask Me Anything -که تحت عنوان AMA هم شناخته شده است- پرسیده شد، جواب داده است و اینطور که به نظر می رسد یکی از مفید ترین نرم افزارهای بهینه شده برای اندروید احتمالا در بروزرسانی بعدی خواهد بود.

اندرو باورز، مدیر بخش سخت افزاری گوگل می گوید:

ما در حال کار بر روی چیزهای زیادی برای اندروید N هستیم که یکی از قابلیت های شگفت انگیز آن اسپلیت اسکرین (Split screen) -که به چندین صفحه نمایش تقسیم می شود- می باشد.

این تیم همچنین اشاره می کند که در حال کار بر روی DisplayPort برای پشتیبانی از بیش از یو اس بی نوع C است اما هنوز کاملا مشخص نیست که به عنوان بخشی از اندروید ان (Android N) خواهد بود یا خیر.

البته گفتنی است که از قبل هم مشخص بود که گوگل بر روی اندروید ان کار می کند، چرا که گوگل هرگز توسعه ی اندروید را متوقف نمی کند، اما این موردی که ذکر شد از اولین برورزسانی های عمده ای است که برای اندروید برنامه ریزی شده است. تقریبا واضح است که گوگل بر روی گزینه های چند وظیفه ای بهتری برای صفحه نمایش های بزرگتر کار می کند و اگر پشتیبانی دیسپلی پورت برای اندروید ان عرضه شود، این احتمال هم وجود دارد که شاهد چیزی شبیه به استارت  Windows Continuum برای شکل گرفتن وجود داشته باشد.

سوالات زیادی وجود دارد که تا زمانی که این بروزرسانی عرضه شود، بی پاسخ خواهد ماند. این احتمال وجود دارد که ما در ماه ژوئن همزمان با کنفرانس Google I/O شاهد اندروید ۶.۱ باشیم، اما بعید به نظر می رسد که گوگل به زودی از مارشمالو به اندروید ان سوئیچ کند اما احتمال عرضه ی آن در پایان سال ۲۰۱۶ می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر