;
coinex

چگونه نقشه های آفلاین گوگل مپ دانلود کنیم

چگونه نقشه های آفلاین گوگل مپ دانلود کنیم
گوگل مپ پیشتاز این صنعتی است که در آن نقشه ها با گزینه ها و قابلیت های مختلف برای کاربران وجود دارد، اما اغلب به دلیل کیفیت شگفت انگیز و دقت نقشه هایش، در این عرصه در مقیاس جهانی بی بدیل گشته است. متاسفانه، سال ها، کاربران قادر به استفاده از گوگل مپ بدون اتصال به اینترنت نبوده اند. این محدودیت نه تنها یک مانع بزرگ برای مسافرت ها محسوب می شد، بلکه جستجو مکان ها را نیز به دلیل تنگنای گفته شده برای نیاز به بررسی از طریق اینترنت کندتر می کرد.
خوشبختانه، گوگل به تازگی این مشکل را با معرفی نقشه های آفلاین برای نسخه اندرویدی گوگل مپ (از ویژگی هایی که به زودی به نسخه iOS این برنامه نیز وارد می شود) برطرف کرده است.
البته شما نمی توانید کل نقشه یک کشور را دانلود نمائید(شبیه آنچه در برنامه های رقیب گوگل مپ مثل Here Maps امکان پذیر است)، اما بخش نسبتا زیادی برای دانلود در دسترس می باشد. شما می توانید مناطقی با اندازه 31 در 31 مایل (50 * 50 کیلومتر) دانلود کنید، و همچنین می توانید این بخش را ذخیره نمائید تا در مواقع آفلاین از آن استفاده کنید.
این بدان معنی است که در واقع می توانید یک شهر کامل را برای استفاده آفلاین دانلود نمائید. نقشه های آفلاین به مدت 30 روز فعال خواهند بود و پس از آن به صورت خودکار با آخرین اطلاعات به روز می شوند.
حال سوالی که پیش می آید این است که چگونه این کار را انجام دهیم؟ یعنی چگونه نقشه های آفلاین را برای اندروید دانلود کنیم. اینجا قصد داریم راهنمای گام به گام آموزش چگونگی کار ارائه دهیم.
1. در اینجا ظاهر صفحه شروع گوگل مپ قابل مشاهده است.

در اینجا ظاهر صفحه شروع گوگل مپ قابل مشاهده است.
2. یک مکان را که می خواهید برای استفاده آفلاین دانلود کنید، جستجو نمائید(معمولا یک شهر)

 یک مکان را که می خواهید برای استفاده آفلاین دانلود کنید، جستجو نمائید(معمولا یک شهر)
3. این چیزی است که پس از جستجو، ظاهر می شود، اکنون در منطقه پایین ضربه بزنید تا گزینه های بیشتری ظاهر شود و بر روی دکمه دانلود کلیک کنید

این چیزی است که پس از جستجو، ظاهر می شود، اکنون در منطقه پایین ضربه بزنید تا گزینه های بیشتری ظاهر شود و بر روی دکمه دانلود کلیک کنید
4. منطقه ای را که می خواهید برای استفاده آفلاین دانلود نمائید، انتخاب کنید.

منطقه ای را که می خواهید برای استفاده آفلاین دانلود نمائید، انتخاب کنید.
5. منطقه آفلاین را نامگزاری نمائید و صبر کنید تا دانلود به پایان برسد. کار شما تمام شد!

 منطقه آفلاین را نامگزاری نمائید و صبر کنید تا دانلود به پایان برسد. کار شما تمام شد!
6. همچنین می توانید بر روی منوی همبرگری گوشه بالا سمت چپ گوگل مپ ضربه بزنید و با کلیک بر روی مناطق آفلاین لیست کامل نقشه هایی که دانلود کرده اید را مشاهده نمائید. برای آن دسته از کسانی که نام منوهای همبرگری را نشنیده اند باید بگوییم این منو ها همان دکمه چند خطی بالای سایت ها و برنامه ها می باشد که امروزه یک جزء اصلی در بسیاری از وب سایت ها و برنامه های تحت وب بوده و با مخفی کردن منو ها باعث صرفه جویی در فضا می شود.

همچنین می توانید بر روی منوی همبرگری گوشه بالا سمت چپ گوگل مپ ضربه بزنید و با کلیک بر روی مناطق آفلاین لیست کامل نقشه هایی که دانلود کرده اید را مشاهده نمائید.
7. در حال حاضر چند مورد در تصویر این گوشی مشاهده می شود!

 در حال حاضر چند مورد در تصویر این گوشی مشاهده می شود!  .

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر