;
coinex

مشخصات پرچمدار بعدی ویندوز 10 موبایل

در حال حاضر مایکروسافت در حال آزمایش پردازنده اسنپدراگون 820 کواکام با یک دستگاه معرفی نشده ی لومیا می باشد که ممکن است در سال 2016 عرضه شود.
در حال حاضر مایکروسافت در حال آزمایش پردازنده اسنپدراگون 820 کواکام با یک دستگاه معرفی نشده ی لومیا می باشد که ممکن است در سال 2016 عرضه شود. اخبار هیجان انگیز درز شده از بنچمارک مشخصات احتمالی این گوشی را نشان می دهد. همچنین دیدی از پرچدار لومیای سال 2016 مایکروسافت نشان می دهد.
نام این دستگاه در بنچمارک جی اف ایکس بنچ “HP فالکون” می باشد، اما این نام ممکن است گمراه کننده باشد، از این جهت که به نظر برسد که این محصول تولید شرکت اچ پی است که دیگر مانند گذشته در صنعت ساخت گوشی فعالیت نمی کند. با این حال، نام این گوشی هوشمند کم اهمیت ترین مسئله موجود است، اطلاعات جالب تری در مورد عملکرد آن وجود دارد.
این دستگاه توسط پردازنده اسنپدراگون 820، آخرین تراشه شرکت کوالکام طراحی شده است. همچنین برای پردازنده ی گرافیکی آن از کارت گرافیک آدرنو 530 استفاده شده است بنابراین توانایی اجرا و پشتیبانی از بازی های آینده تلفن همراه را به راحتی خواهد داشت.
از قرار معلوم این پرچمدار مایکروسافت صفحه نمایش بزرگ 5.8 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 دارد. همچنین با دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. رم این گوشی 1 گیگابایت و حافظه ذخیره سازی داخلی آن 43 گیگابایت خواهد بود که کمی عجیب به نظر می رسد.
البته در مورد رم گوشی ذهن خود را خیلی درگیر نکنید. این دستگاه به احتمال زیاد فقط یک نمونه اولیه است، و بنابر این، مشخصات گفته شده مشخصات نهایی نمی باشند. از طرفی بسیار محتمل است که پرجمدار سال 2016 مایکروسافت نسبت به آنچه که شایعات می گویند بسیار متفاوت باشد؛ مثلا شاید اصلا این گوشی شامل صفحه نمایش 5.8 اینچی و دوربین 20 مگاپیکسلی نباشد.
به جای یک لومیا، طرفداران می توانند منتظر گوشی سرفیس مایکروسافت برای سال 2016 باشند. گزارش های متعددی درز شده که ادعا کرده اند آثار کار بر روی چنین دستگاهی در ردموند وجود دارد، در واقع گفته می شود مایکروسافت به دنبال راه اندازی گوشی با پردازنده Intel به نام سوفیا می باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر