;
coinex

یاهو نرم افزار جستجوی ویدیو را برای ساده سازی جستجو منتشر کرده است

یاهو مانند هولو، نتفیلیکس و آمازون ویدئو می خواهد راهی برای به راحتی یافتن  و منتشر کردن ویدیو را در میان دیگر خدماتش ایجاد نماید.

یاهو مانند هولو، نتفیلیکس و آمازون ویدئو می خواهد راهی برای به راحتی یافتن  و منتشر کردن ویدیو را در میان دیگر خدماتش ایجاد نماید.
راهنمای ویدیو یاهو، استریم ها و همچنین شبکه های تلویزیون کابلی مثل HBO و AMC را که شما تصویب کرده اید جستجو می کند. این یک برنامه جدید است که مشتریان ایالت متحده می توانند از طریق آن بین ٣٠ استریم ویدیو و تلویزیون جستجو انجام دهند، این برنامه امروز برای ios و اندروید منتشر شد.

برای مرور ویدیو بر روی راهنمای ویدیو یاهو ،٣ دسته بندی وجود دارد : قابلیت ها ،فیلم ها و نمایش.
در هر بخش، این برنامه عنوان ها را بر اساس ژانر و محبوبیت پیشنهاد می کند، اما فیلتر های محتوا بر روی سرویس هایی که شما مشخص می کنید و قصد مرور آن را دارید، در دسترس است.
حتی یک حالت وجود دارد که بر اساس حال هوای فرد انتخاب می کند؛ فقط اینکه شما در چه حالی هستید را جستجو می کند، مثلا اینکه با GIF مصور شده باشد، برنامه فقط آن عنوان ها را نشان می دهد.

پس از پیدا کردن عنوانی که به دنبالش هستید، اگر برنامه مربوط با آن نصب شده باشد ویدیو به طور مستقیم شروع می شود.ب رای مثال، اگر فیلم wild در برنامه یاهو پیدا کردید، آن فیلم در HBO Go شروع می شود. در صورتی که برنامه نصب نشده باشد، یا ویدیو در هیچ برنامه ای دسترس نباشد، در این صورت کاربر برای دیدن ویدیو از یک لینک وب استفاده می کند .

یاهو دارای یکسری رقابت های سالم در این بازار است. دراوایل سال جاری، JustWatch خدمات خود را برای پیدا کردن ویدئو در سراسر استریم ها راه اندازی کرد. اگر چه شبکه های کابلی تلویزیونی قابل جستجو در برنامه های تلفن همراه نیستند، JustWatch می تواند به وب سایتش متصل شود و در خارج از ایالات متحده نیز در دسترس باشد ، این گزینه ای است که یاهو ندارد.

با استفاده از این ابزار پیدا کردن ویدیو، یاهو نقش خود را به عنوان یک بخش بی طرف اداره کرده است، از آن جهت که این شرکت فاقد کسب و کار های ویدیویی بزرگ است. اما با بررسی اقدامات گذشته تولید محتوای اصلی ابتکاری مانند انجمن نمایش تلویزیون و استریم بازی های فوتبال امریکایی، استراتژی یاهو در این جا  به یک هاب مرکزی برای کشف ویدیویی تلفن همراه تبدیل شده است که در نهایت محتوای خود را در مقابل مخاطب قرار می دهد .

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر